Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 182-201 από 1944
-
Experimental study of online learning algorithms for market making
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Στο χρηματιστήριο, κεντρικό ρόλο έχει ο Market Maker ο οποίος παρέχει ρευστότητα στην αγορά αγοράζοντας και πουλώντας μετοχές. ́Ενας απο τους βασικούς σκοπούς του είναι να επωφεληθεί από τις συνεχόμενες αλλαγές της τιμής ... -
Experimentation platform and algorithm for network and application diagnostics in 5G
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Τα δίκτυα 5G θα υποστηρίξουν απαιτητικές υπηρεσίες, όπως βελτιωμένη κινητή ευρυζωνική σύνδεση, εξαιρετικά αξιόπιστες και χαμηλής καθυστέρησης επικοινωνίες καθώς και μαζικές επικοινωνίες Machine-Type, οι οποίες απαιτούν ... -
Explainable reinforcement learning using interpretable models
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Οι μέθοδοι Βαθιάς Ενισχυτικής Μάθησης έχουν επιτύχει υψηλές επιδόσεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης σε διάφορους τομείς όπως τα βιντεοπαιχνίδια και την αυτόνομη οδήγηση. Αυτές οι μέθοδοι ενσωματώνουν τις δυνατότητες ... -
Exploit Kit traffic analysis
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06) -
Exploiting chronic vulnerabilities in GSM by using commodity hardware and software
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Extensible authentication protocol
(2010-04-30)Τα ασύρματα τοπικά δίκτυα διαθέτουν μια πληθώρα μεθόδων αυθεντικοποίησης χρησιμοποιώντας το EAP (Extensible Authentication Protocol) πρωτόκολλο. Στα πλαίσια της διπλωματικής αυτής, αφού αναλυθεί το παραπάνω πρωτόκολλο, ... -
Face anti-spoofing detection methods
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07) -
Fiber to the home technology: στρατηγικές ανάπτυξης για την Ελλάδα
(2013-02-04)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την είσοδο της νέας τεχνολογίας οπτικών ινών στο χώρο των ψηφιακών μέσων μετάδοσης, και την αξιοποίηση της για την εξέλιξη των δικτύων επικοινωνιών. Παρουσιάζονται μελέτες περιπτώσεων όπου ... -
FIDO2/WebAuthn implementation and analysis in terms of PSD2
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-22)Το FIDO είναι ένα εναλλακτικό πρότυπο αυθεντικοποίησης χωρίς την χρήση κωδικών το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αντικαταστήσει τις παραδοσιακές μεθόδους αυθεντικοποίησης οι οποίες βασίζονται στην χρήση username και ... -
Firewall & WAF – Analysis & implementation of a machine learning integrated solution
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-25) -
Forensic methodology for Windows 7 and windows 8
(2015-01-23) -
Forensics analysis for e-wallet
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-03)Η κοινωνία της πληροφορίας και οι αλματώδεις τεχνολογικές εξελίξεις δεν θα μπορούσαν να αφήσουν αδιάφορο το χρηματοπιστωτικό τομέα, έναν από τους πλέον δραστήριους και δεκτικούς στην καινοτομία χώρο. Την ίδια ώρα η χρήση ... -
Forensics on Android applications
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018) -
Forensics research in Solid State Drives
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06) -
Fuzzing : an XMPP fuzer
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Το fuzzing είναι μια τεχνική για την εύρεση αδυναμιών στο λογισμικό στέλνοντας ¨παραμορφωμένα¨ δεδομένα ως είσοδο σε αυτό χρησιμοποιώντας έναν αυτοματοποιημένο τρόπο. Η εύρεση και η κατάργηση των αδυναμιών αυτών είναι ... -
Game-based learning in Second Life : building a serious game to develop global citizenship competence
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Game-based learning στην εκπαίδευση: σχεδιασμός και χρήση παιχνιδιού με κάρτες για την υποστήριξη του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος στη Β’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Τα παιχνίδια αποτελούν μέρος της ζωής των ανθρώπων από τη βρεφική ηλικία. Η αγάπη που δείχνουν τα παιδιά και ο ενθουσιασμός, αλλά και η παιδαγωγική αξία τους ήταν η αφορμή για την εύρεση μιας νέας μεθόδου διδασκαλίας. Το ... -
Game-based learning: αξιολόγηση του playability σε παιχνίδι τύπου Monopoly
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί η μάθηση μέσω παιχνιδιών και η αξιοποίηση των τελευταίων στη σχολική τάξη. Για τη διεξαγωγή της έρευνας μας μελετήθηκε η μέθοδος του Game based Learning των ... -
Gamification στην ηλεκτρονική μάθηση : σχεδιασμός και υλοποίηση παιχνιδοποιημένου σεναρίου για την αύξηση των κινήτρων των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Με την παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί σε ποιο βαθμό η πρακτική της Παιχνιδοποίησης (Gamification) επιδρά θετικά στην ανάπτυξη κινήτρων (motivation) των εκπαιδευόμενων. Στόχος της εργασίας, λοιπόν, ...