Search
Now showing items 1-3 of 3
Χρήση εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε περιβάλλον B2B
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Στόχος της παρούσας εργασίας, ήταν να διερευνηθεί η χρήση των εργαλείων ψηφιακού
μάρκετινγκ και των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις που
δραστηριοποιούνται σε περιβάλλοντα Β2Β. Η έρευνα έλαβε χώρα μέσα ...
Συν-ανταγωνισμός και ο κλάδος του ελαιόλαδου στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02-07)
Ο επιχειρηματικός κόσμος που δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις εγκυμονεί κινδύνους και υπόκεινται σε σημαντικές μεταβολές που ωθεί τις επιχειρήσεις σε ένα συνεχή πόλεμο για επιβίωση. Οι εταιρείες που αποδέχονται και ...
Αξιολόγηση μετατροπής μίας πόλης σε smart city : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03-15)
Ο Αριστοτέλης στα «Πολιτικά» επιδιώκει να δώσει τον πρώτο ορισμό της έννοιας «πόλις». Ξεκινώντας την αναφορά του από την οικογένεια, τη μικρότερη μορφή κοινωνίας, συνεχίζει με την κώμη (χωριό), που δεν αποτελεί παρά άθροισμα ...