Browsing Μεταπτυχιακές Διατριβές by Title
Now showing items 10298-10317 of 15360
-
Νέες τεχνολογίες και γυναικεία επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει και αναλύει το βαθμό στον οποίο οι γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα είναι εξοικειωμένες με τις νέες τεχνολογίες και την τρέχουσα κατάσταση στον επιχειρηματικό κλάδο. Επίσης, στο ... -
Νέες τεχνολογίες και χρήση των ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)Γίνεται ευρέως αντιληπτό σε παγκόσμιο επίπεδο από την ανασκόπηση των ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί η άποψη των εκπαιδευτικών ότι η υλοποίηση και ένταξη των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών δίνουν αρκετές ... -
Νέες τεχνολογίες στην εφοδιαστική αλυσίδα της πολεμικής αεροπορίας
(2008-05-30)Από την ανάλυση της εργασίας αρχικά, γίνεται μια εκτενής αναφορά στον Εφοδιασμό στα πλαίσια των Ενόπλων Δυνάμεων καθώς και στα Military Logistics και τον βαθύτερο ρόλο τους στην διεξαγωγή των Στρατιωτικών Επιχειρήσεων. ... -
Νέες τεχνολογίες στην ιατρική και υγειονομική περίθαλψη : μελέτες περιπτώσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η ιατρική τεχνολογία αναπτύσσεται καθημερινά και παράλληλα με τις εξελίξεις σε όλους τους επιστημονικούς και τεχνολογικούς κλάδους. Ως εκ τούτου, προσφέρει διαρκώς νέα εργαλεία και εφαρμογές στην κλινική και εργαστηριακή ... -
Νέες τεχνολογίες στις ασύρματες επικοινωνίες και οι επιπτώσεις τους στην ανθρώπινη υγεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010-03)Οι πρόσφατες εξελίξεις στις τηλεπικοινωνίες και την ασύρματη τεχνολογία έχουν αυξήσει τις νέες συσκευές και τα συστήματα που εκπέμπουν ηλεκτρομαγνητική (ΕΜ) ενέργεια ραδιοσυχνότητας (RF). Η εφαρμογή αυ¬τών των εξελίξεων ... -
Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό - Εφαρμογές virtual reality
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα μελέτη αποτελεί συλλογή στοιχείων, ανάλυση και επισκόπηση της εικόνας της τουριστικής βιομηχανίας, όπως αυτή διαμορφώνεται με την ενσωμάτωση των τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας και τεχνητής νοημοσύνης. Στη ... -
Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό με έμφαση στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-28)Υπό το πρίσμα της πολυδιάσπασης των παραδοσιακών μέσων και της διαρκούς ανάδυσης διαδραστικών - ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην εξέταση των απόψεων των καταναλωτών σχετικά με τη βαρύτητα που ... -
Νέες τεχνολογίες στον τουριστικό κλάδο
(2010-02-03)Η διεθνής οικονομία οδηγείται στον 21ο αιώνα από τρεις βιομηχανίες «υπέρ υπηρεσιών»: την τεχνολογία της πληροφορικής, τις επικοινωνίες και τον τουρισμό. Ο κλάδος του τουρισμού, ο νεότερος σχετικά τομέας παραγωγής για όλες ... -
Νέο κανάλι διανομής ασφαλιστικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Η χρηματοπιστωτική κρίση η οποία χτύπησε την παγκόσμια οικονομία από το καλοκαίρι του 2007, δεν έχει προηγούμενο στη μεταπολεμική οικονομική ιστορία. Της κρίσης, προηγήθηκε μία μακρά περίοδος ταχείας πιστωτικής επέκτασης, ... -
Νέοι κανονισμοί εκπομπών οξειδίου του θείου από τη ναυτιλία. Το LNG ως καύσιμο - εναλλακτικά καύσιμα, εγκατάσταση scrubbers (πλυντρίδων) και η επιλογή της οικονομικότερης λύσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία, έχει σαν κύριο στόχο να ερευνήσει ποια είναι η οικονομικότερη αλλά και η πρακτικότερη μέθοδος μείωσης των εκπομπών οξειδίων του θείου από τα πλοία στην ατμόσφαιρα. Συγκεκριμένα, η επιβολή ... -
Νέοι πόλεμοι και πετρέλαιο Νιγηρία - Τσετσενία : η περίπτωση του ΙΡΑΚ (πόλεμος του κόλπου 1990 - 91 & σύγχρονος 2003)
(2008-11-20)Σχεδόν ανέκαθεν, οι διεθνείς σχέσεις ήταν έντονα συνδεδεμένες με την έννοια της σύγκρουσης και ιδιαίτερα με της ένοπλης σύγκρουσης, του πολέμου. Η ιστορία των σχέσεων αυτών ήταν παραδοσιακά και η ιστορία των εν λόγω ... -
Νεολειτουργισμός και ευρωπαϊκή ολοκλήρωση. Η περίπτωση του εκπαιδευτικού προγράμματος "ERASMUS"
(2014-09-18)Η Ευρωπαϊκή Ένωση παρότι έχει διανύσει πενήντα χρόνια λειτουργίας αποτελεί ακόμα μία ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ κρατικής και υπερεθνικής δομής, με άλλους τομείς να έχουν υπερεθνικά και άλλους εθνικά χαρακτηριστικά. Μεταξύ ... -
Νεοφυείς επιχειρήσεις στην βιοοικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Η παρούσα εργασία ειδικεύεται στις Νεοφυείς Επιχειρήσεις και πιο συγκεκριμένα στο χώρο της Βιοοικονομίας καθώς και ποιος είναι ο ρόλος αλλά και η χρησιμότητα τους στην παγκόσμια οικονομία. Στην συνέχεια θα μελετηθεί η ... -
Νεοφυείς επιχειρήσεις στο πλαίσιο της σύγχρονης βιοοικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις Νεοφυείς Επιχειρήσεις, ειδικά στον χώρο της Βιοοικονομίας. Γίνεται ιδιαίτερη μνεία στις διαφορές σε ότι αφορά τις Νεοφυείς Επιχειρήσεις, αλλά και τη Βιοοικονομία στην Ελλάδα και στο ... -
Νεοφυής επιχειρηματικότητα και καινοτομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Στο πλαίσιο της παρακολούθησης του Διατμηματικού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Δίκαιο και Οικονομία» του Πανεπιστημίου Πειραιώς, εκπονήθηκε η παρούσα εργασία με θέμα «Νεοφυής Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία». ... -
Νευροδικαιώματα: η νέα διάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο πλαίσιο του νευρομάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06)Οι ταχύτατες εξελίξεις στον τομέα της νευροεπιστήμης και της νευροτεχνολογίας δημιούργησαν πλήθος δυνατοτήτων για την πρόσβαση και τη συλλογή πληροφοριών, αντλούμενων από τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Οι ανωτέρω δυνατότητες ... -
Νευροεπιστήμη και μάρκετινγκ
(2009-10-12)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει με απλό και κατανοητό τρόπο τις βασικές έννοιες της νευροεπιστήμης και την εφαρμογή τους σε πρακτικά θέματα. Αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο η νευροεπιστήμη προκάλεσε αλλαγές ... -
Νευρομάρκετινγκ : οι εφαρμογές του στην ελληνική οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση, η ανάλυση και η κατανόηση του νευρομάρκετινγκ και του αντίκτυπου που αυτό έχει στην ελληνική οικονομία. Το νευρομάρκετινγκ αποτελεί έναν κλάδο άμεσα συνδεδεμένο ... -
Νευρομάρκετινγκ και η εφαρμογή του στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα διπλωματική εργασία περιγράφει ένα σχετικά νέο και μη-επαρκώς εξερευνημένο κλάδο του μάρκετινγκ – το νευρομάρκετινγκ (neuromarketing). Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι να επικεντρωθεί σε αυτό το σχετικά νέο ... -
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ...