Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer services"
Αποτελέσματα 4-11 από 11
-
Η εξυπηρέτηση πελατών στα logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Οι επιχειρήσεις, μέσα στο σημερινό, έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, παλεύουν με όλα τα μέσα για να κερδίσουν κάποιο πλεονέκτημα. Η αποτελεσματική διαχείριση των αλυσίδων εφοδιασμού έχει αποδειχθεί ένα σημαντικό όπλο στην ... -
Η σχέση των logistics με την εξυπηρέτηση πελατών και το κόστος & η εφαρμογή πληροφοριακών συστημάτων & συστήματος WMS για την αντιμετώπιση λαθών στη διεκπεραίωση παραγγελίας
(2013-11-25)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο προσδιορισμός του ρόλου που παίζουν τα Logistics (σε γενικότερο επίπεδο) αλλά ιδιαίτερα τα διάφορα πληροφοριακά συστήματα και συστήματα διαχείρισης αποθήκης που μπορεί να ... -
Ικανοποίηση πελατών των εργαστηρίων αισθητικής στην Ελλάδα και η ανάγκη ποιότητας στην αισθητική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Στην καθημερινότητα μας πολλές φορές ακούμε να μιλούν για την «ικανοποίηση» ως μια αόρατη δύναμη που πολλοί προσπάθησαν να δαμάσουν. Για να την δαμάσεις, πρέπει πρώτα να την καθορίσεις, να την γνωρίσεις και μετά να παίξεις ... -
Κέντρα αδυνατίσματος & δυνητικοί πελάτες: σύμμαχοι ή εχθροί;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010-09)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του πώς και κατά πόσο τα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα παχυσαρκίας μπορούν να ικανοποιηθούν από τις προσφερόμενες στην αγορά υπηρεσίες αντιμετώπισης αυτών των προβλημάτων. ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών : η προσύλωση των επιβατών στις ακτοπλοϊκές εταιρείες μέσα στα πλαίσια της άρσης του καμποτάζ
(2006-08-10)Μέσα στα πλαίσια της άρσης του καμποτάζ, όπου η Ευρωπαϊκή Ένωση επεμβαίνει ορίζοντας τις ελάχιστες προδιαγραφές που οφείλει να προσαρμόσει η εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρία στην ως τώρα λειτουργία της, εξετάζεται ο βαθμός ... -
Μελέτη σε εταιρείες 3PL : κοστολόγηση υπηρεσιών πελατών - δημιουργία οικ. προσφοράς, τεχνικές - προοπτικές
(2007-07-04)Third Party Logistics είναι το outsourcing του συνόλου ή μέρους των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που αφορούν στα Logistics και η συνεργασία ενός φορέα παροχής υπηρεσιών Logistics (Third Party Logistics Provider) και μιας ... -
Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία : direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία
(2006-08-02)Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της τεχνολογίας των πληροφοριών (I.T./ Information Technology) και η υιοθέτηση της από τον επιχειρηματικό κόσμο αποτέλεσε παράγοντα σημαντικότατων αλλαγών με σαφείς επιρροές στο χώρο του ... -
Συστήματα συλλογής, διαχείρισης και ανάλυσης παραπόνων στον τομέα των υπηρεσιών στην Ελλάδα
(2008-02-21)Σκοπός της εργασίας είναι να μελετηθούν οι θεωρητικές προσεγγίσεις και οι καλύτερες πρακτικές διεθνώς στον τομέα της συλλογής, διαχείρισης και ανάλυσης παραπόνων, να καταγραφεί η ύπαρξη (ή απουσία) δομημένων συστημάτων ...