dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Μυρτσιώτη, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2024-11-01T06:32:46Z | |
dc.date.available | 2024-11-01T06:32:46Z | |
dc.date.issued | 2024-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16920 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4342 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία διερευνά το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας σειράς μικρo-μαθημάτων που εστιάζουν στην ανάπτυξη ψηφιακών και επιχειρηματικών δεξιοτήτων ειδικά προσαρμοσμένων για το εκπαιδευτικό και σχολικό πλαίσιο, σύμφωνα με τα πλαίσια ικανοτήτων DigCompEdu και EntreComp. Η διαδικασία περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός μαθήματος στην πλατφόρμα Open edX, αξιοποιώντας τις αρχές της μικρομάθησης για την ενίσχυση των ικανοτήτων των συμμετεχόντων. Έξι υπάρχοντα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα εξετάστηκαν προκειμένου να αξιολογηθεί ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός, με έμφαση στη δομή, το περιεχόμενο και τις παιδαγωγικές προσεγγίσεις που σχετίζονται με τη μικρομάθηση. Εξετάστηκε επίσης η σχετική βιβλιογραφία σχετικά με τη διαδικτυακή μάθηση, τη μικρομάθηση, τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό, την αξιολόγηση και τα πλαίσια ανάπτυξης δεξιοτήτων για τον εντοπισμό βέλτιστων πρακτικών και προκλήσεων στην ψηφιακή εκπαίδευση. Τα ευρήματα συμβάλλουν στην κατανόηση των αποτελεσματικών στρατηγικών αναβάθμισης των ψηφιακών και επιχειρηματικών ικανοτήτων, προσφέροντας ιδέες για εκπαιδευτικούς και προγραμματιστές προγραμμάτων σπουδών. Η έρευνα υπογραμμίζει τις δυνατότητες των μικρο-MOOCs να παρέχουν στοχευμένες, προσβάσιμες ευκαιρίες μάθησης και τη σημασία της ευθυγράμμισης του περιεχομένου των μαθημάτων με τα καθιερωμένα πλαίσια. | el |
dc.format.extent | 271 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Design and development of an online course for
the digital transformation of the school and the
cultivation of digital and entrepreneurial skills in
education based on the principles of the European
Competency Frameworks DigCompEdu and
EntreComp | el |
dc.title.alternative | Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για το ψηφιακό μετασχηματισμό του σχολείου και την καλλιέργεια των ψηφιακών και επιχειρηματικών δεξιοτήτων στην εκπαίδευση βασιζόμενοι στις αρχές των Ευρωπαϊκών Πλαισίων Ικανοτήτων DigCompEdu και EntreComp | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The present thesis explores the design and implementation of a micro-MOOC focused on developing digital and entrepreneurial skills tailored specifically for the educational and school context, aligned with the DigCompEdu and EntreComp frameworks. The practical component involved the creation of a course on the Open edX platform, utilizing micro-learning principles to enhance participants’ competencies. Six existing MOOCs were reviewed to examine the instructional design, with a focus on structure, content, and pedagogical approaches relevant to micro-MOOCs. Relevant literature on online learning, micro-learning, instructional design, assessment and skills development was also examined to identify best practices and challenges in digital education. The findings contribute to the understanding of effective upskilling strategies in digital and entrepreneurial competencies, offering insights for educators and curriculum developers. The research highlights the potential of micro-MOOCs to provide targeted, accessible learning opportunities and the importance of aligning course content with established frameworks. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Micro-MOOCs | el |
dc.subject.keyword | Open edX | el |
dc.subject.keyword | Entrepreneurship | el |
dc.subject.keyword | DigCompEdu | el |
dc.subject.keyword | EntreComp | el |
dc.date.defense | 2024-10-11 | |