Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 87
Διαδραστική οπτικοποίηση με χρήση AR. Η περίπτωση του Κάστρου της Κάτω Χώρας Κυθήρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Οι πρακτικές συλλογής, τεκμηρίωσης και ανάδειξης ιστορικών/αρχαιολογικών αντικειμένων και χώρων πολιτισμού αντικαθίστανται σταδιακά από νέες μεθόδους, τις ψηφιακές. Tα τελευταία χρόνια η χρήση των νέων μεθόδων γίνεται ...
Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη ...
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης γεωχωρικών δεδομένων με χρήση ASP.NET
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11)
Σκοπός της εργασίας είναι η ανάπτυξη μίας γεωπύλης, μέσω της οποίας οι χρήστες έχουν την δυνατότητα αναζήτησης, θέασης και λήψης γεωχωρικών δεδομένων. Η εφαρμογή υποστηρίζει δεδομένα σε μορφή raster και vector και περιλαμβάνει ...
Εφαρμογή για κινητές συσκευές “CoronaTracker” με στόχο την ιχνηλάτηση των επαφών των κρουσμάτων του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04)
Τη σήμερον ημέρα, οι εποχές οι οποίες βιώνουμε αποτελούν κάτι πρωτόγνωρο για το σύνολο της
ανθρωπότητας. Η πανδημία της νόσου του κορονοϊού, χωρίς να κάνει καμία διάκριση σε φυλή, φύλο και
ηλικία, έχει οδηγήσει στην ...
Εκμάθηση του πλαισίου ανάπτυξης (framework) .NET Core
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11)
Αυτή η εργασία επικεντρώνεται στην εκμάθηση του πλαισίου ανάπτυξης ιστοσελίδων για τη
δημιουργία εφαρμογών Ιστού στην πλατφόρμα ASP.NET Core. Υπάρχουν 10 κεφάλαια όπου
παρέχεται κώδικας της ASP.NET Core σε κάθε κεφάλαιο ...
Ανάπτυξη εφαρμογής Android για άτομα με προβλήματα όρασης με χρήση του Firebase ML Kit
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03)
Η διπλωματική εργασία αναπτύχθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής» του τμήματος Πληροφορικής Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Ο στόχος της διατριβής είναι να αναπτυχθεί μια εφαρμογή ...
Διερεύνηση δυνατοτήτων Vuforia και Unity για ανάπτυξη εφαρμογών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Δημιουργήθηκε παιχνίδι όπου ο παίκτης καλείται να αντιμετωπίσει σε μάχη στρατηγικής ηλεκτρονικό αντίπαλο. Ονομάζεται μάχη στρατηγικής, διότι ο παίκτης καλείται να διαλέξει ανάμεσα σε επιλογές κινήσεων, με σκοπό ...
Εκπαιδευτικό λογισμικό για την περιβαλλοντική εκπαίδευση στο εκπαιδευτικό σύστημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την υλοποίηση ενός προγράμματος που μπορεί να διευκολύνει τόσο τον καθηγητή όσο και τον μαθητή στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής ...
Εξατομικευμένο λογισμικό ασφαλούς διαμοίρασης αρχείων με ελλειπτική κρυπτογράφηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Η παρούσα διατριβή αφορά την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής, όπου σκοπός της είναι, η διαμοίραση αρχείων σε τρίτο άτομο, εκ των οποίων αυτών των αρχείων θα είναι Digitally Signed με χρήση Digital Certificate Authority ...
Full stack σύστημα τεχνητής νοημοσύνης για μετασχηματισμό εικόνων σε αναπαραστάσεις cartoon
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Η παρούσα εργασία αποτελεί την διπλωματική διατριβή στα πλαίσια του μεταπτυχιακού «Προηγμένα
συστήματα πληροφορικής» του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Το αντικείμενό
της βρίσκεται στην τομή των ...