Search
Now showing items 1-10 of 563
Εξαγωγικό πλάνο marketing καινοτόμου βιομηχανικού προϊόντος : ο ρόλος των εισαγωγών διανομέων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η Στρατηγική marketing είναι η διαδικασία με την οποία η επιχείρηση αποφασίζει τη
διάθεσή των πόρων ώστε να πετύχει και διατηρήσει το ανταγωνιστικό της
πλεονέκτημα.
Στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε ...
Επιχειρηματικό σχέδιο ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
Η παρούσα διπλωματική μελέτη εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Διοίκησης Επιχειρήσεων για Στελέχη» του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Αντικείμενο της διπλωματικής ...
Η επίδραση των προτύπων ESG στην εταιρική εικόνα και κοινωνική αντίληψη των ελληνικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-22)
Η εργασία επικεντρώνεται στην επίδραση των προτύπων ESG (Environmental, Social, Governance) στην εταιρική εικόνα και κοινωνική αντίληψη των ελληνικών επιχειρήσεων, αναδεικνύοντας τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης και της ...
Ερωτηματολόγιο εργασιακού σχεδιασμού : μελέτη αξιοπιστίας και εγκυρότητας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11)
Χρηματοοικονομική ανάλυση φαρμακευτικών εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μία προσπάθεια εφαρμογής της θεωρίας της ανάλυσης των λογιστικών καταστάσεων των 10 μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου των φαρμάκων βάσει του κύκλου εργασιών τους.
Ειδικότερα, ...
Συγχώνευση μονάδων και επιπτώσεις. Διεθνής έρευνα και ελληνική εμπειρία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-18)
Η οικονομική δραστηριότητα μιας χώρας καθημερινά, τόσο της
Ελλάδας όσο και των υπολοίπων χωρών της ευρωπαϊκής και διεθνούς
επικράτειας, διακρίνονται για τον συνεχή ρυθμό αλλαγών στις
αποφάσεις και στις στρατηγικές που ...
Το ψηφιακό ταξίδι του ασθενούς στο διαδίκτυο. Ο ρόλος της φαρμακοβιομηχανίας και προτάσεις μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τα καίρια σημεία του ψηφιακού ταξιδιού του ασθενούς στην Ελλάδα, τον ρόλο της φαρμακοβιομηχανίας στη βελτιστοποίηση του καθώς και προτάσεις μάρκετινγκ του φαρμάκου μέσω της μεθόδου ...
Στρατηγικές ανάπτυξης της εταιρείας παροχής υπηρεσιών υγείας "Μεσογειακό Κέντρο Διακοπών και Αιμοκάθαρσης Α.Ε."
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)
Η χρόνια νεφρική ανεπάρκεια αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα αναδυόμενα προβλήματα δημόσιας υγείας παγκοσμίως στις αυγές του 21ου αιώνα. Ανήκει στην κατηγορία των μη λοιμωδών χρόνιων νοσημάτων, όπως η υπέρταση, ο διαβήτης ...
Η διαχείριση των σχέσεων μεταξύ των τραπεζών και των πελατών σε περιόδους έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η Διπλωματική εξετάζει τον τρόπο που επηρεάστηκαν και διαμορφώθηκαν οι σχέσεις των τραπεζών με τους πελάτες κατά τη διάρκεια της κρίσης καθώς και τον τρόπο που οι ελληνικές τράπεζες διαχειρίστηκαν την αλλαγή στις σχέσεις ...
Αξιολόγηση βιωσιμότητας νέας επένδυσης μονάδας παραγωγής προϊόντων σοκολάτας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)