Search
Now showing items 1-10 of 241
Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της μεθοδολογίας Agile σε περιβάλλον e- Learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Στις μέρες μας, καθώς η τεχνολογία και η κοινωνία εξελίσσονται διαρκώς, έχει δημιουργηθεί η ανάγκη εισχώρησης νέων τρόπων μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ο 21ος αιώνας απαιτεί την κατάκτηση μίας ποικιλίας δεξιοτήτων ...
Evaluating AI tools for lesson planning with an emphasis on English Language Teaching (ELT)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
H τεχνητή νοημοσύνη φαίνεται να έχει την δυνατότητα να μεταμορφώσει την εκπαίδευση γενικότερα, αλλά και την Διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας ειδικότερα, αφού όλο και περισσότερες έρευνες καταδεικνύουν τις δυνατότητες που ...
Διαφοροποιημένη διδασκαλία στα μαθηματικά σε τάξη μικτών ικανοτήτων του Δημοτικού με τη χρήση του ψηφιακού περιβάλλοντος Edmodo
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η παρούσα εργασία διερεύνησε στο μάθημα των μαθηματικών και συγκεκριμένα στην ενότητα των δεκαδικών αριθμών: α) τη συμβολή των μαθησιακών έργων, ψηφιακής μορφής ή μη, με διαφοροποίηση στο περιεχόμενο και το βαθμό δυσκολίας ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος για την ανάπτυξη ικανοτήτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός διαδικτυακού μαθήματος micro-MOOC για την ενίσχυση των ικανοτήτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής πρωτοβάθμιας ...
Ανάπτυξη μεθόδου εκτίμησης της ετοιμότητας της σχολικής μονάδας για την υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε η ανάπτυξη μιας μεθόδου για την εκτίμηση της ετοιμότητας της σχολικής μονάδας για την υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων με τη χρήση τεχνολογίας. Βασικός στόχος της ...
Gamification στην ηλεκτρονική μάθηση: σχεδιασμός παιχνιδοποιημένου συστήματος για την υποστήριξη των κινήτρων των εκπαιδευομένων κατά την εκμάθηση των αγγλικών ως δεύτερης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)
Σχεδιασμός παιχνιδοποιημένου συστήματος για την υποστήριξη των κινήτρων των εκπαιδευομένων κατά την εκμάθηση των Αγγλικών ως δεύτερης γλώσσας
Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί σε ποιο ...
Χρήση κλώνου του παιχνιδιού Angry Birds για διδασκαλία φυσικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Με την παρούσα διπλωματική ερευνητική εργασία επιχειρείται να προσεγγιστεί ένας τρόπος ένταξης του δημοφιλούς παιχνιδιού Angry Birds στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών του υπουργείου Παιδείας για ...
Εργαστήριο δεξιοτήτων σχετικά με τη σχολική βία - σχολικό εκφοβισμό για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη ενός εργαστηρίου δεξιοτήτων που αφορά τη σχολική βία και τον σχολικό εκφοβισμό, με στόχο την ενίσχυση της κριτικής σκέψης, της ενσυναίσθησης και της συνεργασίας των μαθητών. ...
Using roleplaying as gamification in e-business seminars : encouraging employee training in customer’s experience development
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα εργασία σκοπεύει στον σχεδιασμό και υλοποίηση ενός βιωματικού επαγγελματικού σεμιναρίου σε ελληνική εξαγωγική βιομηχανική εταιρία φρούτων για την τελική ανάπτυξη των δεικτών εμπειρίας και ικανοποίησης εκ μέρους ...
Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση διαδραστικού υλικού για την επιμόρφωση της διερευνητικής μάθησης στις φυσικές επιστήμες σε εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)
Tutorial για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη δόμηση σεναρίων διερευνητικής μάθησης, για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών.