Search
Now showing items 1-10 of 38
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τη δημιουργία και ψηφοφορία ομάδων μπάσκετ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)
Σχεδίαση και ανάπτυξη Web
εφαρμογής αθλητικού περιεχομένου,για χρήση σε οποιονδήποτε browser καθώς και για
κινητές συσκευές.
Αλγόριθμοι για επίλυση συζευγμένων συνεχών παιγνίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική μελέτη των αλγορίθμων για την επίλυση του προβλήματος βελτιστοποίησης παιγνίων όπου οι παίκτες αντιμετωπίζουν περιορισμούς στον συνδυασμένο χώρο στρατηγικής. Σε αυτού του ...
Υλοποίηση ενός προγράμματος ανταμοιβών για την ενίσχυση των τοπικών οικονομιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια διαρκώς αυξανόμενη τάση των καταστημάτων, να έχουν ψηφιακή παρουσία στο διαδίκτυο και να εμπορεύονται τα προϊόντα τους μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, Ταυτόχρονα η ύπαρξη διαφόρων ...
Αλγόριθμοι αυτοματοποιημένων συναλλαγών βασισμένοι σε τεχνικές μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)
Μια σχετικά νέα προσέγγιση στις συναλλαγές κρυπτονομισμάτων είναι η χρήση αλγορίθμων μηχανικής εκμάθησης για την πρόβλεψη της αύξησης και της πτώσης των τιμών πριν εμφανιστούν. Ένας βέλτιστος έμπορος κρυπτονομισμάτων θα ...
Επιθέσεις τύπου ransomware και η ανίχνευση των επιτιθέμενων μέσα από την αλυσίδα του blockchain
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, μελετήθηκε ο τρόπος δράσης μιας επίθεσης τύπου ransomware, ο τρόπος πληρωμής του επιτιθέμενου για την αποκρυπτογράφηση των επηρεαζόμενων αρχείων στη συσκευή του θύματος αλλά και η ...
Διάσχιση λαβυρίνθου με την χρήση τεχνητών νευρωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03)
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μία ευρεία περιγραφή των τεχνητών νευρωνικών δικτύων, έναν επιστημονικό κλάδο που έχει βρεί μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η θεματολογία υπάγεται στην περιοχή της Τεχνητής ...
Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη ...
Επιθέσεις σε φωνητικούς βοηθούς με χρήση συντιθέμενης φωνής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Στις μέρες μας οι Ψηφιακοί Βοηθοί εισβάλλουν όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά μας προσφέροντας διευκολύνσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το «Έξυπνο Σπίτι» (“Smart Home”), το οποίο υπόσχεται να φέρει πολλές ...
Εφαρμογή για την ενίσχυση τοπικής οικονομίας μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Ανάμεσα στους κλάδους που έχουν ευνοηθεί αρκετά από την τεχνολογία και συγκεκριμένα από την χρήση του διαδικτύου και των φορητών συσκευών είναι αυτός της αγοράς. Πρώτη και μεγαλύτερη επανάσταση που ένωσε το διαδίκτυο με ...
Αναγνώριση συναισθημάτων και αντικειμένων περιβάλλοντος σε βιντεοκλήση μέσω κινητού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11)
Στα πλαίσια της εργασίας αυτής, αναπτύχθηκε εφαρμογή για κινητές συσκευές Android όπου
κατά την διάρκεια βιντεοκλήσης να ανιχνεύονται με την βοήθεια τεχνικής νοημοσύνης διάφορα
χαρακτηριστικά προσώπου, όπως κατά πόσο ...