Search
Now showing items 1-10 of 596
Ο ρόλος της επιχειρησιακής οικονομικής στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων από την επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)
Η παρούσα εργασία έχει σαν απώτερο σκοπό την ανάλυση και την επεξήγηση με κατανοητό τρόπο της επιχειρησιακής οικονομικής και πως αυτή βοηθάει την επιχείρηση στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων. Η Επιχειρησιακή Οικονομική ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση και σύγκριση των εταιριών ΦΑΓΕ και ελληνικά γαλακτοκομεία Α.Ε. με τη χρήση του Z-score του Altman
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως σκοπό την χρηματοοικονομική ανάλυση δύο εταιριών του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας, της ΦΑΓΕ και της Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε. για τις χρονιές 2015-2018.
Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας ...
Στρατηγική γαλάζιων και κόκκινων ωκεανών. Η περίπτωση της Apple
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-15)
Περίληψη
Για να αναπτυχθεί, αλλά και για να επιβιώσει, μια εταιρεία στο χώρο των επιχειρήσεων
χρειάζεται στρατηγική. Η στρατηγική στοχεύει στον καθορισμό των μακροπρόθεσμων
στόχων και σκοπών της επιχείρησης, τους τρόπους ...
Μελέτη σκοπιμότητας και βιώσιμης ανάπτυξης για την ίδρυση γενικής ιδιωτικής κλινικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Στην Ελλάδα η παροχή υπηρεσιών υγείας, πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια πραγματοποιείται είτε στον ιδιωτικό, είτε στο δημόσιο τομέα. Στον τομέα της δημόσιας υγείας τα τελευταία χρόνια έχουν πραγματοποιηθεί ...
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στη ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η ραγδαία αυξανόμενη τεχνολογική ανάπτυξη και ο συνεχώς αυξανόμενος πολλαπλασιασμός της οδηγούν στην ψηφιοποίηση της κοινωνίας. Αυτή η ψηφιακή «επανάσταση» έχει συνέπειες για τους σύγχρονους οργανισμούς σε πολλά επίπεδα. ...
Αγορές CDS τραπεζών και εθνών και αλληλεξαρτήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)
Οι αλληλεξαρτήσεις τραπεζών και εθνών εστιάζουν έντονα την προσοχή της επενδυτικής κοινότητας στην αγορά των ασφαλίστρων πιστωτικού κινδύνου (CDS). Σκοπός της εργασίας είναι να περιγράψει μηχανισμούς διάχυσης των κρίσεων ...
Σύγκριση των στρατηγικών marketing και των social media σε high fashion brand (Off White) και fast fashion brand (Zara)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται περιγράφεται και συγκρίνεται η
στρατηγική μάρκετινγκ ενός fast fashion brand (Zara) με ενα high fashion brand
(offwhite). Πιο συγκεκριμένα αναλύεται τί είναι μόδα και οι ...
Ο ρόλος της εμπειρίας του πελάτη στην ανάπτυξη πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης ΑΤΤΙΚΑ Πολυκαταστήματα Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η διεθνής ύφεση, το διαρκώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, η εμπορευματοποίηση και ο κορεσμός, οδήγησαν τις επιχειρήσεις στην υιοθέτηση νέων μεθόδων προσέλκυσης και εξυπηρέτησης πελατών. Παράλληλα, δεδομένης ...
Περιβαλλοντική και οικονομική αποτίμηση μιας μονάδας αναερόβιας χώνευσης μικρής κλίμακας: εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-01)
Η συνολική ποσότητα αστικών, γεωργικών και κτηνοτροφικών αποβλήτων αυξάνεται συνεχώς. Παράγονται ετήσια τεράστιες ποσότητες που πρέπει να διατίθενται νόμιμα και με ασφάλεια, χωρίς να υπάρχουν αρνητικές επιπτώσεις στο ...
Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης της οικονομικής κρίσης στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές της Ελλάδος. Αρχικά, κρίθηκε απαραίτητη η ανάλυση της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης ...