Search
Now showing items 1-10 of 18
Κιναισθητική μάθηση και αξιοποίηση της στην διδασκαλία αγγλικής γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Η καινοτομία στην οποία εστιάζει η παρούσα έρευνα, περιγράφει τα οφέλη του ψηφιακού μαθήματος το οποίο προσομοιάζει με το παιχνίδι, με σκοπό τα μικρά παιδιά να κατανοήσουν τις ενότητες των διδασκόμενων μαθημάτων στο ...
Αποτελεσματικότητα της παιχνιδοποίησης στην ηλεκτρονική μάθηση: μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με χρήση της πλατφόρμας Μoodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Σκοπός: Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα μιας εφαρμογής παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι όπως αυτή υλοποιήθηκε για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με χρήση συγκεκριμένων ...
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: τεχνικές παιχνιδοποίησης στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στην εποχή μας, οι σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες επιβάλλουν μαθητοκεντρικά συστήματα διδασκαλίας σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, παράλληλα με σύγχρονες διδακτικές μεθόδους και πλούσια κοινωνική αλληλεπίδραση. Αυτό ...
Συγκριτική μελέτη εφαρμογής στοιχείων και τεχνικών παιχνιδοποίησης σε ένα ψηφιακό ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης ενηλίκων για τη διερεύνηση των εσωτερικών κινήτρων και της ικανοποίησης της ευχρηστίας του συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η παιχνιδοποίηση είναι ένας τομέας όπου έχει εφαρμοστεί σε διάφορους χώρους. Ένας από αυτούς είναι και ο χώρος της εκπαίδευσης, τόσο στο χώρο του σχολείου, όσο και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Στην παρούσα έρευνα επιλέχθηκε ...
η-Καθοδήγηση: δημιουργία ηλεκτρονικού εργαστηρίου εκπαίδευσης, ενορχηστρωμένo με τις αρχές της αυτο-κατευθυνόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Το AcademicCoaching είναι ένας τομέας που βρίσκεται σε άνθηση τον 21ο αιώνα, καθώς φαίνεται πως μπορεί να επιφέρει λύσεις σε πολλά από τα ζητήματα που επηρεάζουν έναν εκπαιδευόμενο, όπως για παράδειγμα η διαχείριση του ...
Εναλλακτική προσέγγιση του προγράμματος Out Of Eden Learn - Σχεδιασμός οδηγού διασύνδεσης του προγράμματος OOEL με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών της Δ’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στην παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία αξιοποιήθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της παγκόσμιας μαθησιακής κοινότητας του Οργανισμού Project Zero της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Harvard.
Συγκεκριμένα, ...
Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός εξ αποστάσεως προγράμματος κατάρτισης (e-workshop) με βάση το θεωρητικό μοντέλο της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων mentoring σε εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η τεχνολογική και ψηφιακή εξέλιξη του 21ου αιώνα έχει επηρεάσει τον χώρο της εκπαίδευσης και έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη, αναφορικά με τις δεξιότητες που απαιτείται να έχουν οι επαγγελματίες της. Η εκμάθηση νέων δεξιοτήτων ...
Εκμάθηση μαθηματικών με βάση το παιχνίδι στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Σε αυτή την διπλωματική εργασία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα e-course για το μάθημα των μαθηματικών της ΣΤ΄ τάξης δημοτικού σχολείου για την ενότητα των δεκαδικών αριθμών. Το εκπαιδευτικό μοντέλο στο οποίο στηρίχθηκε ...
Η εξέλιξη της αντίληψης της έννοιας του χώρου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας μέσα από τη χρήση του προγραμματιζόμενου παιχνιδιού Beebot
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση μιας διδακτικής παρέμβασης με τη χρήση του προγραμματιζόμενου παιχνιδιού Beebot. Η διδακτική μας παρέμβαση εφαρμόστηκε σε παιδιά προσχολικής ...
Μοντέλο Ανεστραμμένης Διδασκαλίας και Πληροφοριακή Παιδεία: διερεύνηση σε one-shot πρόγραμμα στη μη τυπική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)
H Πληροφοριακή Παιδεία αναγνωρίζεται διεθνώς ως σύνολο γνώσεων και δεξιοτήτων που συνδέονται με την αναγνώριση της πληροφοριακής ανάγκης, τον εντοπισμό, την αξιολόγηση και τη χρήση της πληροφορίας. Η καλλιέργειά της είναι ...