Search
Now showing items 1-10 of 33
Βιομηχανία 4.0: η τεχνητή νοημοσύνη στο ελληνικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο: « Βιομηχανία 4.0 : Η τεχνητή νοημοσύνη στο ελληνικό επιχειρείν» έχει ως αντικείμενο μελέτης των ψηφιακό μετασχηματισμό που φέρνει η Βιομηχανία 4.0 και ιδιαίτερα εστιάζει στις τεχνολογίες ...
Ο συνδυασμός γνώσεων πληροφορικής και διοίκησης επιχειρήσεων στην αποτελεσματική λήψη αποφάσεων στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-23)
Η απόκτηση ενός αποτελεσματικού συστήματος διαχείρισης πληροφοριών και λήψης αποφάσεων από τα κορυφαία στελέχη των οργανισμών είναι ζωτικής σημασίας γι’ αυτούς. Αν τα στελέχη τους κατανοούν τις δυνατότητες της πληροφοριακής ...
Ανάλυση ζήτησης εκμάθησης ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03)
Στο συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, όπου όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι κομμάτι ενός πολυεθνικού δικτύου, η γνώση των ξένων γλωσσών είναι απολύτως απαραίτητη. Γι’ αυτό το λόγο η ...
Φυσική δραστηριότητα και ένθερμη προσήλωση στην εργασία (Grit)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει τη σχέση μεταξύ της φυσικής δραστηριότητας και της ένθερμης προσήλωσης στην εργασία. Πιο συγκεκριμένα, θα επιδιωχθεί να εξεταστεί το κατά πόσο επηρεάζεται η επιμονή και το πάθος ...
Το Brand ως περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης. Μέθοδοι αποτίμησης και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ισχυρού Brand.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-01)
Το εμπορικό σήμα (brand), στη σύγχρονη εποχή, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα και πολυτιμότερα άυλα περιουσιακά στοιχεία μιας οικονομικής οντότητας. Ο στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει σε ...
Ο ρόλος των συναισθημάτων των Ελλήνων καταναλωτών στη χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-22)
Η ραγδαία ανάπτυξη και εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη σύγχρονη αγορά διαμόρφωσε νέα δεδομένα τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές μέσω του διαδικτύου, μπορούν να αναζητούν πληροφορίες ...
Στρατηγική ανάλυση και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο διύλισης. Μελέτη περίπτωσης: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-24)
Ο κλάδος διύλισης πετρελαιοειδών αποτελεί εδώ και χρόνια έναν από τους σημαντικότερους τομείς της Ελληνικής οικονομίας. Ο κλάδος κατέχει στρατηγικό ρόλο τόσο για την Ελλάδα, όσο και την Ευρώπη καθώς η πρώτη αποτελεί ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση εταιρειών του κλάδου λιανικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια εφαρμογής της θεωρίας της ανάλυσης των λογιστικών καταστάσεων στις εταιρίες του κλάδου του λιανικού εμπορίου (supermarkets).
Πιο συγκεκριμένα επιδιώκονται οι ...
Μετασχηματιστική ηγεσία και ενεργητικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η θεωρία της Μετασχηματιστικής Ηγεσίας σε συνδυασμό με την ενεργητικότητα που διαθέτουν οι ηγέτες, συνθέτουν το πλέον κατάλληλο προφίλ ενός επιτυχημένου ηγέτη ο οποίος θα έχει την ικανότητα να παρακινήσει τους ακολούθους ...
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση αθλητικού ιδιωτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να αξιολογηθεί η ιδέα ίδρυσης ενός Αθλητικού Ιδιωτικού Σχολείου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αφού προηγηθεί ενδελεχής ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνιστικού ...