Search
Now showing items 1-10 of 60
The novel concept of destination love in tourism & marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07-28)
Ο ουσιαστικός ρόλος της αγάπης, στον τουρισμό και το μάρκετινγκ, έχει τονιστεί από πολλούς ακαδημαϊκούς. Στον τουρισμό, το brand προορισμού -δηλαδή η δημιουργία ενός ονόματος, συμβόλου, λογότυπου, λεκτικού σήματος ή άλλου ...
Η μουσική ως επιστημονικό εργαλείο στη διάθεση του σύγχρονου Marketer: διαμόρφωση εικόνας προϊόντος και επιρροή καταναλωτικής συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)
Ο ρόλος της μουσικής γενικότερα στο μάρκετινγκ και ειδικότερα στη διαφήμιση και στη δημιουργία ατμόσφαιρας ενός καταστήματος δεν έχει μελετηθεί αρκετά, συγκριτικά τουλάχιστον με άλλα εκτελεστικά στοιχεία της διαφήμισης ή ...
Παράγοντες και Πρακτικές Αειφορίας σε Βιομηχανικές Επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-15)
Η έννοια της αειφορίας απασχολεί όλο και περισσότερο τις σύγχρονες επιχειρήσεις, οι οποίες προσπαθούν να προσαρμοστούν σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Για το λόγο αυτό, ακολουθούν συγκεκριμένες κατευθύνσεις και ...
Ο ρόλος των πληροφοριακών συστημάτων στην υποστήριξη στρατηγικών βιωσιμότητας των επιχειρήσεων και των αλυσίδων εφοδιασμού τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Στη σημερινή εποχή που οι περιβαλλοντικές, οικονομικές και κοινωνικές πιέσεις προς τις επιχειρήσεις αυξάνονται διαρκώς, η ανάπτυξη βιώσιμων αλυσίδων εφοδιασμού είναι απαραίτητη για την αποτελεσματική λειτουργία και επιβίωση ...
Εξαγωγή, ανάλυση και απεικόνιση ποιοτικών πληροφοριών από αδόμητα επιχειρηματικά δεδομένα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01-27)
Ένα από τα ανοικτά προβλήματα που προσπαθεί να επιλύσει η ακαδημαϊκή κοινότητα και που μαστίζει τον τομέα του εμπορίου και της πολιτικής, είναι η ανάλυση αδόμητων δεδομένων. Από εικόνες και βίντεο, έως ήχο και κείμενο, τα ...
Η γυναικεία απασχόληση στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1991)
Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΥΡΙΑ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ. ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ...
Η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα: προσδιοριστικοί παράγοντες και οικονομικές επιδόσεις του επιχειρηματικού γίγνεσθαι
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Η παρούσα διατριβή εστιάζει στην ολιστική διερεύνηση της κατεύθυνσης και της
έντασης των σχέσεων μεταξύ του επιχειρηματικού προσανατολισμού, των
περιβαλλοντικών συνθηκών, των οργανωσιακών χαρακτηριστικών και των ...
Συμβάσεις δημοσίων έργων στην Ελλάδα: συμβάσεις μελέτης και κατασκευής δημόσιων έργων - ισχύουσα νομοθεσία και σύγχρονη πρακτική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1999)
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να παρουσιάσει τις συμβάσεις δημοσίων έργων στην Ελλάδα, μέσα από το πρίσμα της ισχύουσας νομοθεσίας και της σύγχρονης πρακτικής. Εντοπίστηκαν τρία βασικά είδη συμβάσεων: οι συμβάσεις εκπόνησης ...











