Search
Now showing items 1-10 of 34
Άμεσες ξένες επενδύσεις Η περίπτωση μελέτης των Ελληνικών Πετρελαίων στα Βαλκάνια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Η ενέργεια είναι μια από τις σημαντικότερες εισροές κεφαλαίου για την οικονομική ανάπτυξη οποιασδήποτε χώρας στον κόσμο. Από την άλλη πλευρά, οι άμεσες ξένες επενδύσεις στοχεύουν στην αναζήτηση φυσικών πόρων από την ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ και διαχείριση των πωλήσεων στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, μελέτη περίπτωσης μιας εμπορικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η παρούσα Διπλωματική εξετάζει τον ρόλο του Στρατηγικού Μάνατζμεντ στη διαχείριση των πωλήσεων στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και κατά πόσο οι ΜΜΕ στην Ελλάδα υιοθετούν στρατηγικές στη διαχείριση και ανάπτυξη των πωλήσεων. ...
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ...
Το νευρομάρκετινγκ και η επίδρασή του στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναλύσει την αναπτυσσόμενη επιστήμη του
Νευρομάρκετινγκ. Θα προσπαθήσει να την συνδέσει με την συμπεριφορά του καταναλωτή.
Θα εξετάσει επίσης την επίδραση των τεχνικών της ...
Η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού και ο ρόλος της στην απόδοση των εργαζομένων κατά την περίοδο της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)
Η αντιμετώπιση στον COVID-19 δεν περιλαμβάνει μόνο τη θωράκιση των θέσεων εργασίας στις επιχειρήσεις, την υποστήριξη της επιχειρηματικότητας και την αύξηση του δημόσιου χρέους, αλλά και τη δημιουργία παραγωγικής ...
Οι επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19 στην οικονομία (κλάδοι ξενοδοχείων και εστίασης)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Η Διπλωματική στοχεύει στη διερεύνηση των επιπτώσεων της πανδημίας του COVID-19 στην ελληνική οικονομία εστιάζοντας στα αποτελέσματα των κλάδων των ξενοδοχείων και της εστίασης σε σχέση με την κρίση του 2008. Οι κλάδοι που ...
Πράσινη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού ως εργαλείο για την βιώσιμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Παρατηρώντας το αυξανόμενο χάσμα κοινωνικής τάξης και την
περιβαλλοντική κρίση, η αειφόρος ανάπτυξη είναι απαραίτητη για τη
δημιουργία επιχειρήσεων. Κάθε επιχείρηση ξεκινά με επίκεντρο το ανθρώπινο
δυναμικό (HR). Η ...
Sensory marketing: η δύναμη των αισθήσεων στις πωλήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)
Η παρούσα εργασία αποτελεί μία ακαδημαϊκή μελέτη, σχετικά με τον αμφιλεγόμενο τομέα του Sensory Marketing, και με τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται όλα τα διαθέσιμα σύγχρονα εργαλεία που έχουν στην ...
Η επίδραση της ψηφιακής διαφήμισης στην αξία του εμπορικού σήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι να εξεταστεί εάν η αξία των εμπορικών σημάτων διατηρείται μέσω της ψηφιακής διαφήμισης. Πρέπει να σημειωθεί ότι δίνεται έμφαση στη διαφήμιση μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως ...
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στη ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η ραγδαία αυξανόμενη τεχνολογική ανάπτυξη και ο συνεχώς αυξανόμενος πολλαπλασιασμός της οδηγούν στην ψηφιοποίηση της κοινωνίας. Αυτή η ψηφιακή «επανάσταση» έχει συνέπειες για τους σύγχρονους οργανισμούς σε πολλά επίπεδα. ...