Search
Now showing items 1-10 of 324
Προβλήματα και προοπτικές της νέας τραπεζικής αγοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)
Το τραπεζικό σύστημα αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο στην οικονομία μιας χώρας και τον καθοριστικό παράγοντα για την ανάπτυξη της. Παρέχει την αναγκαία ρευστότητα και υποστηρίζει την ανάπτυξη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας ...
Στρατηγικές βελτίωσης του επιχειρησιακού σχεδιασμού στις περιφέρειες και τους Ο.Τ.Α. Μελέτη περίπτωσης: Δήμος Παπάγου-Χολαργού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09)
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της αυτοδιοίκησης στην προώθηση της τοπικής ανάπτυξης και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, είναι αναμφισβήτητος. Τα τελευταία χρόνια ο ρόλος αυτός ενισχύεται συνεχώς μέσω μεταρρυθμίσεων ...
Μελέτη σκοπιμότητας για την ανέγερση συγκροτήματος ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων εποχικών τουριστικών υπαλλήλων στη Σαντορίνη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-25)
Στόχος αυτής της μελέτης σκοπιμότητας είναι να αναλυθεί και να διερευνηθεί το κατά πόσο συμφέρει από τεχνική, οικονομική και εμπορική άποψη να ανεγερθεί ένα συγκρότημα διαμερισμάτων στη Σαντορίνη, τα οποία θα ενοικιάζονται ...
Αποτελεσματική στρατηγική της επιχείρησης μέσω της εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να καταδείξει πως η εταιρική
κοινωνική ευθύνη μπορεί να αποτελέσει αποτελεσματική στρατηγική για τις επιχειρήσεις
που δραστηριοποιούνται μέσα σε ένα περιβάλλον με συνεχείς ...
Χρηματοδότηση και συστήματα ελέγχου διοίκησης σε νέες εταιρείες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-22)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η ανάλυση των νεοφυών επιχειρήσεων, των σύγχρονων μεθόδων για τη χρηματοδότηση τους και την σημασία των συστημάτων ελέγχων διαχείρισης για την πορεία τους και τη μετεξέλιξη ...
Η διαμόρφωση της στρατηγικής ελληνικής τράπεζας στον τομέα της λιανικής τραπεζικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Στην παρούσα μελέτη, γίνεται προσπάθεια να αναδειχθούν οι παράγοντες εκείνοι
που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της στρατηγικής της Εθνικής Τράπεζας στον
τομέα της Λιανικής Τραπεζικής καθώς και η στρατηγική που επιλέγει τελικώς ...
Κινητή τηλεφωνία : μελέτη συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η εργασία παρουσιάζει την ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας Cosmote ειδικά, αλλά και των υπολοίπων δικτύων κινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική επικράτεια γενικότερα. Σκοπός της παρούσας ...
Η επίδραση των προωθητικών ενεργειών σε ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην χρηματοοικονομική αποτελεσματικότητα της επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών στη διοίκηση επιχειρήσεων για στελέχη (E-MBA) του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα: “Η επίδραση των προωθητικών ενεργειών σε ψηφιακά ...
Μελέτη της στάσης Ελλήνων καταναλωτών απέναντι σε ενέργειες Cause related marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να παρέχει μία βαθύτερη κατανόηση της χρήσης του CRM και να μελετήσει την στάση που κρατούν οι Έλληνες καταναλωτές απέναντι σε τέτοιου είδους συνέργειες. Για να επιτευχθεί η μελέτη αυτή, ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση εγκατάστασης cable wake park στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Η παρούσα Μελέτη Σκοπιμότητας πραγματεύεται, αναλύει και μελετά την ανάγκη
δημιουργίας του πρώτου θαλάσσιου αθλητικού Πάρκου στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα του
πρώτου Cable Wakeboard Park . Πρόκειται για την κατασκευή ...