Search
Now showing items 1-10 of 191
Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό υπό μορφή διαδραστικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία στοιχείων γραμματικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)
παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού
λογισμικού με τη μορφή διαδραστικού παιχνιδιού, με στόχο τη διδασκαλία γραμματικών στοιχείων σε
μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. ...
Πρόταση εκπαιδευτικού λογισμικού επαυξημένης πραγματικότητας για αναγνώριση εξαρτημάτων υπολογιστή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την αναγνώριση εξαρτημάτων υπολογιστή. Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Unity και το λογισμικό Vuforia, η εφαρμογή αναγνωρίζει εξαρτήματα ...
Πρόβλεψη βαθμολογίας ταινιών από κείμενα κριτικών χρησιμοποιώντας το μοντέλο BERT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-05)
Με εφαρμογές στην εταιρική πληροφόρηση, την επιτήρηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, την πολιτική ανάλυση και την υγειονομική περίθαλψη, η ανάλυση συναισθήματος είναι ένα σημαντικό πεδίο μελέτης στην επεξεργασία φυσικής ...
Ταξινόμηση κειμένου πολιτικού λόγου με τεχνολογίες BERT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)
Η ταξινόμηση κειμένου, ως έργο επεξεργασίας της φυσικής γλώσσας, έχει αποτελέσει ένα
δημοφιλές και ενδιαφέρον πεδίο στον τομέα της μηχανικής μάθησης. Με την πάροδο των χρόνων,
παρατηρείται ανοδική πορεία στο πώς, με την ...
Μοντέλα transformer για ανάλυση συναισθημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)
Η μελέτη και η επεξεργασία της φυσικής γλώσσας (Natural
Language Processing – NLP) είναι ένα πεδίο μελέτης που έχει
σημειώσει μεγάλη εξέλιξη τα τελευταία χρόνια. Σε αυτή την
περίοδο έχουν επινοηθεί, εφαρμοστεί και ...
Αλληλεπιδραστική εφαρμογή οργάνωσης ντουλάπας και ενδυματολογικών προτάσεων με επίκεντρο τις προτιμήσεις του χρήστη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-12)
Σε αυτή την πτυχιακή εργασία θα εξετάσουμε την ανάπτυξη μιας εφαρμογής διαχείρισης ντουλάπας. Ο τίτλος της είναι «Εφαρμογή Διαχείρισης Ντουλάπας» και αναφέρεται σε ένα πρόγραμμα το οποίο επιτρέπει στον χρήστη να οργανώσει ...
Ανάπτυξη 2D platformer βιντεοπαιχνιδιού με την χρήση παιχνιδομηχανής Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-05)
Η εργασία αυτή πραγματοποιεί την υλοποίηση ενός 2D βιντεοπαιχνιδιού σε περιβάλλον Unity τύπου Platformer με χαρακτηριστικά του είδους παιχνιδιών Roguelite. ‘Όλη η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχει γίνει στο περιβάλλον της Unity ...
Ανάπτυξη εφαρμογής Android για τη διευκόλυνση συμμετοχής σε αθλητικές δραστηριότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας εφαρμογής Android που στοχεύει στη δημιουργία και αναζήτηση αθλητικών συναντήσεων. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίζουν συμμετέχοντες για αθλητικές ...
Γενετικοί αλγόριθμοι και το πρόβλημα του περιοδεύοντα πωλητή (TSP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Here’s the translation of your text into Greek:
Το έγγραφο επικεντρώνεται στην επίλυση του Προβλήματος του Πλανόδιου Πωλητή (TSP) χρησιμοποιώντας Γενετικούς Αλγορίθμους (GA). Περιγράφει τη δομή, τις διαδικασίες και τις ...
Εκμάθηση αλφάβητου (Εκπαιδευτική τηλεόραση: ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)