Search
Now showing items 1-10 of 119
Το χρήμα από τα μάτια των παιδιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01-19)
Στην παρούσα εργασία εξετάζεται ο τρόπος που αντιμετωπίζουν τα παιδιά την έννοια του χρήματος και την αξία του αλλά και της αποταμίευσης. Επιπλέον, πως αντιλαμβάνονται το ψηφιακό χρήμα το οποίο τη σημερινή εποχή έχει ήδη ...
Στρατηγικές μάρκετινγκ στον τραπεζικό κλάδο : η περίπτωση μιας πολυεθνικής τράπεζας στην Ελλάδα της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Μετά την χρηματοπιστωτική απελευθέρωση, τις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας στους τομείς της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, αλλά και τις επιδράσεις του παγκόσμιου πολιτικού/οικονομικού «περιβάλλοντος», οι τράπεζες ...
Έρευνα μάρκετινγκ στον τουρισμό σε περίοδο πανδημίας: η περίπτωση της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση του τουριστικού περιβάλλοντος στο νησί της Νάξου και της θέσης που κατέχει στην αντίληψη των τουριστών. Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης έρευνας είναι ότι διεξάγεται την περίοδο ...
Στρατηγική ανάπτυξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10-13)
Ο τουρισμός στην Ελλάδα αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες ανάπτυξης της οικονομίας της. Στον συγκεκριμένο κλάδο ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων είναι σε υψηλά επίπεδα για αυτό και θα πρέπει ο κάθε ...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τουριστικών επιχειρήσεων ως μέσο διατήρησης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μετά την περίοδο Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)
Τα τελευταία χρόνια, κυρίαρχο ρόλο στις ζωές μας διαδραματίζει η τεχνολογία και κάθε παράγωγο επίτευγμα αυτής. Προϊόντα, υπηρεσίες, διαδικασίες ακόμα και ανθρώπινες σχέσεις ψηφιοποιούνται και συνδέονται άρρηκτα με κάθε νέα ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης τουριστικής επιχείρησης διαμονής στην Κέρκυρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06)
Αστική ευθύνη ξενοδοχείων σε περίπτωση COVID 19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Το 2020 με το ξέσπασμα της πανδημίας του ιού Covid-19, ο επιχειρηματικός κόσμος
βρέθηκε αντιμέτωπος με πρωτόγνωρες συνθήκες. Η λειτουργία των περισσότερων
επιχειρήσεων είτε ανεστάλη, είτε συνέχισε να υφίσταται με την ...
Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT) και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στον ξενοδοχειακό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)
Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things-IoT) αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές τεχνολογίες της σύγχρονης εποχής, δημιουργώντας ένα δίκτυο συνδεδεμένων φυσικών συσκευών και αισθητήρων που μπορούν να επικοινωνούν ...
Η Πολωνία ως χώρα προέλευσης τουριστών στην Ελλάδα - Προβλέψεις αφίξεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-07)
Την τελευταία δεκαετία παρατηρούμε εκθετική άνοδο του πολωνικού εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα. Η Ελλάδα με την ύπαρξη ευνοϊκών φυσικών και κλιματικών συνθηκών και με τα πλούσια πολιτιστικά στοιχεία της, αποτελεί έναν ...
Η Ρωσική Ομοσπονδία ως χώρα προέλευσης τουριστών στην Ελλάδα - Προβλέψεις αφίξεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03-28)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να παρουσιάσει αναλυτικά τον εισερχόμενο τουρισμό από τη Ρωσική Ομοσπονδία, την περίοδο 2018-2019, καθώς και να προβλέψει, τις αφίξεις των Ρώσων επισκεπτών το επόμενο έτος. ...