Search
Now showing items 1-10 of 44
Επωνυμία προορισμών και τουριστική ανάπτυξη. Η οπτική του μακρομάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση της επωνυμίας προορισμών στην τουριστική ανάπτυξη μέσα από την προοπτική του μακρομάρκετινγκ. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της επωνυμίας, στην αξία επωνυμίας, ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ανέγερσης πολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας στη Μύκονο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-13)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η σκοπιμότητα ανέγερσης πολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας στο νησί της Μυκόνου. Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της εργασίας, μελετάται σε βάθος η συμβολή του τουρισμού στο ΑΕΠ της ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ξενοδοχειακής μονάδας στη Μάνη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Μία μελέτη σκοπιμότητας αποσκοπεί στην επίλυση ενός επιχειρηματικού προβλήματος καθώς περιλαμβάνει ενδελεχείς πληροφορίες σχετικά με όλα τα στοιχεία που δομούν μία επιχείρηση, από τον κλάδο δραστηριοποίησής της, τα προϊόντα ...
Η επίδραση του ελεύθερου χρόνου στην εργασιακή παρακίνηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)
Ο χρόνος που αφιερώνει κάποιος στην εργασία του είναι σημαντική παράμετρος για την επιλογή της. Το ίδιο σημαντικός είναι και ο ελεύθερος χρόνος που έχει ο εργαζόμενος για την ξεκούρασή του αλλά και την βελτιστοποίηση της ...
Ανάλυση μάρκετινγκ των τουριστικών δυνατοτήτων των νησιών του βορειανατολικού Αιγαίου και προτάσεις. Η περίπτωση της Λήμνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την μελέτη ων τουριστικών δυνατοτήτων των νησιών του Βορείου Αιγαίο και πιο συγκεκριμένα δίνεται έμφαση στο νησί της Λήμνου. Κατόπιν αναφοράς στις βασικές έννοιες του τουρισμού ...
Διερεύνηση της συμπεριφοράς της κινεζικής τουριστικής αγοράς, σε σχέση με την πανδημία COVID-19 και προτάσεις μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Αδιαμφισβήτητα, η πανδημία που προκλήθηκε από τον COVID-19, έχει μεταβάλει όχι μόνο τον παγκόσμιο πληθυσμό αλλά και τις συνήθειες, αντιλήψεις και επιθυμίες των ανθρώπων. Αυτό είχε σοβαρό αντίκτυπο και στην τουριστική ...
Ο ορισμός του τουρισμού και των πολυτελών ξενοδοχείων στη μετά COVID-19 εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Τα τελευταία χρόνια ο τουρισμός έχει αρχίσει να αλλάζει μορφή, να δημιουργούνται νέες τάσεις που στρέφονται κυρίως σε πιο εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη του τουρισμού ...
Τα μειονεκτήματα του ΑΕΠ και νέοι δείκτες ευημερίας των πολιτών – Μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03)
Στην σημερινή εποχή, αν και η ανάγκη για νέους δείκτες προόδου αναγνωρίζεται ευρέως, δεν υπάρχει συναίνεση που αφορά την διαδοχή του ΑΕΠ ως δείκτη μέτρησης της ευημερίας. Παράλληλα, παρατηρούνται διάφορες - συχνά αντιφατικές ...
Στρατηγικές μάρκετινγκ στον τραπεζικό κλάδο : η περίπτωση μιας πολυεθνικής τράπεζας στην Ελλάδα της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Μετά την χρηματοπιστωτική απελευθέρωση, τις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας στους τομείς της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, αλλά και τις επιδράσεις του παγκόσμιου πολιτικού/οικονομικού «περιβάλλοντος», οι τράπεζες ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης νέας ξενοδοχειακής μονάδας στην περιοχή του Βόλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-26)