Search
Now showing items 1-10 of 177
Νέες τάσεις στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Η παρούσα εργασία προσεγγίζει τις νέες τάσεις στο τουρισμό και ιδιαίτερα στο κλάδο της φιλοξενίας μέσα από τη σκοπιά της ζήτησης και της προσφοράς με σκοπό την καθοδήγηση των επιχειρηματιών του κλάδου της φιλοξενίας για ...
Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ για βιώσιμη ανάπτυξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-15)
Παρόλο που υπάρχει υψηλή σχέση ανάμεσα στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, τη σημαντική έρευνα για τα αποτελέσματα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις καταναλωτικές αγορές και στην τρέχουσα επιχειρηματική πρακτική, οι έρευνες ...
Η οικονομική λειτουργία της ποινικής ρήτρας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-12)
Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε τον θεσμό της ποινικής ρήτρας όσον αφορά την οικονομική του λειτουργία. Θα ξεκινήσουμε από την περιγραφή των χαρακτηριστικών της ποινικής ρήτρας σύμφωνα με το ελληνικό αστικό δίκαιο, θα ...
Διαχείριση αποτελεσμάτων, η περίπτωση μη εισηγμένων ελληνικών βιομηχανιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον εντοπισμό φαινομένων χειραγώγησης κερδών μέσα από τη χρήση της μεθόδου Beneish. Συγκεκριμένα το μοντέλο αυτό χρησιμοποιείται για 3 διαφορετικές εταιρείες, την Folli Follie με το ενδιαφέρον ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ και αξιολόγηση απόδοσης ανθρώπινου παράγοντα στη Δημόσια Διοίκηση: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος
μεταπτυχιακών σπουδών του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων με
ειδίκευση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας με διεθνή προσανατολισμό ...
Στατιστική ανάλυση δεδομένων υγείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Η Υγεία αποτελεί βασικό αγαθό που επηρεάζει την ευημερία των πολιτών μιας κοινωνίας. Η σημασία της είναι καταλυτική τόσο για την καθημερινότητα των πολιτών όσο και για την οικονομία. Η αύξηση των πολιτών που δεν μπορούν ...
Η υιοθέτηση των κριτηρίων Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG) ως παράγοντας ανάπτυξης των εταιρειών: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)
“Doing Well by Doing Good”, αυτή είναι η παγκόσμια τάση που κυριαρχεί στον χώρο των επιχειρήσεων μετά από σημαντικές αλλαγές που έχουν επιφέρει: η κλιματική αλλαγή, η υγειονομική κρίση, η άνοδος της τεχνολογίας, οι ...
Ο ρόλος και η χρήση των social media για ηλεκτρονικό word of mouth
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η από στόμα σε στόμα επικοινωνία αποτέλεσε εδώ και πάρα πολλά χρόνια μια πάρα πολύ χρήσιμη πρακτική μάρκετινγκ, καθώς έχει φανεί σε πολλές έρευνες ότι επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την απόφαση για την αγορά ή όχι ενός προϊόντος. ...
Οι απαιτήσεις HACCP για ευρέως διακινούμενα τρόφιμα - ποτά σε περίπτερα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων με ειδίκευση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας με διεθνή προσανατολισμό (MBA-TQM). ...
Υβριδικές μορφές χρηματοδότησης εταιρειών : έννοια, λειτουργία, συνέπειες στις συναλλαγές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-10)