Search
Now showing items 1-10 of 13
The impact of quality management system (ISO standards, ISM Code, TQM) on the management and performance of shipping companies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Η λειτουργία των ναυτιλιακών επιχειρήσεων χαρακτηρίζεται από την εφαρμογή συστημάτων διοίκησης ποιότητας και ασφάλειας, όπως ο Κώδικας Ασφαλούς Διαχείρισης των πλοίων (ISM Code). Παρά τον υποχρεωτικό του χαρακτήρα, πολλές ...
Ισλαμική χρηματοδότηση στη ναυτιλία: ένα οικονομετρικό μοντέλο για τη χρηματοδότηση δεξαμενισμού πετρελαιοφόρων πλοίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Η παρούσα διατριβή εξετάζει, για πρώτη φορά, τη συμβολή της Ισλαμικής χρηματοδότησης στην ναυτιλία και ειδικότερα τη χρηματοδότηση κεφαλαίου κίνησης. Η περίπτωση της χρηματοδότησης της δαπάνης δεξαμενισμού, εξετάζεται ως ...
Διαχείριση παράκτιου περιβάλλοντος και τουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η τουριστική βιομηχανία είναι μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες στην Ελλάδα. Η χώρα λαμβάνει πάνω από 32 εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως. Η Ελλάδα έχει κερδίσει αυξανόμενο αριθμό και έσοδα από τον τουρισμό ...
Εξωτερικές οικονομίες (ρύποι και ατυχήματα) της ναυτιλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η ιδέα της διατριβής προέρχεται από την αυξανόμενη ευαισθησία των ερευνητών για τις ολοένα αυξανόμενες επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και ειδικότερα της ρύπανσης της ατμόσφαιρας από τα λεγόμενα αέρια του θερμοκηπίου. Η ...
Το μάρκετινγκ στη λιμενική βιομηχανία των εμπορευματοκιβωτίων : προσανατολισμός στην αγορά και η σύνδεση με την επιχειρηματική επίδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα διατριβή διερευνά το περιεχόμενο της φιλοσοφίας του μάρκετινγκ στη λιμενική βιομηχανία και τις επιπτώσεις της εφαρμογής (ή της μη εφαρμογής της) στην επίδοση των λιμενικών επιχειρήσεων διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων. ...
Ο προσανατολισμός μάρκετινγκ ως διαμορφωτικός παράγοντας ποιότητας και πιστότητας σε εταιρικά (B2B) περιβάλλοντα. Εμπειρικά δεδομένα από το χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας και της ξενοδοχειακής τουριστικής βιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)
Το μάρκετινγκ υπηρεσιών σήμερα, αποτελεί αναμφίβολα ένα πεδίο μελέτης με μεγάλο αλλά και συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον. Το μάρκετινγκ υπηρεσιών πιο συγκεκριμένα, τις τελευταίες δεκαετίες έχει συγκεντρώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ...
Στρατηγική προσαρμογή στην ρύθμιση : κατανόηση των επιπτώσεων της απορρύθμισης των συστημάτων μεταφορών με βάση εμπειρικά στοιχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Η παρούσα διατριβή αναλύει τις επιπτώσεις της απορρύθμισης στις ευρωπαϊκές
εταιρείες μεταφορών και στον ευρωπαϊκό κλάδο των μεταφορών εν γένει. Πιο
συγκεκριμένα, η ανάλυση πραγματεύεται τον αντίκτυπο της απορρύθμισης, ...
Συμπράξεις δημοσίου - ιδιωτικού τομέα, διερεύνηση και κατανομή κινδύνων στη σύναψη συμβολαίων και τη χρηματοδότηση έργων των μεταφορών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Οι Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) όπως αυτές
ορίζονται στη διεθνή βιβλιογραφία ως Public Private Partnerships (PPP)
αποτελούν σημαντικά εργαλεία για την υλοποίηση έργων υποδομών προς
το κοινωνικό σύνολο. ...
Quantitative analysis of the dry bulk freight market, including forecasting and decision making
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12-22)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή παρέχει μία ποσοτική ανάλυση της ναυλαγοράς ξηρού χύδην φορτίου και διερευνά μία σειρά κρίσιμων θεμάτων που συνδέονται με τις ναυλώσεις πλοίων. Σε αυτό το πλαίσιο, αναλύονται οι ναυλαγορές ...