Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 28
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και το μάρκετινγκ εντυπώσεων. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Μέθοδοι αύξησης της αποδοτικότητας των εργαζομένων : η συμβολή τους στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η σύγχρονη οικονομική κρίση έχει αλλάξει τις ισορροπίες στην οργάνωση των επιχειρήσεων. Όσες εταιρείες έχουν χτίσει κατά κύριο λόγο πάνω σε υλικές βάσεις νιώθουν μεγάλη δυσκολία να κρατήσουν σταθερό το έδαφος κάτω από τα ...
Χρηματοοικονομική μετάδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η πρόσφατη χρηματοπιστωτική κρίση 2007-2008 που ξεκίνησε από την αγορά των ενυπόθηκων στεγαστικών δανείων μειωμένης εξασφάλισης στις Η.Π.Α και εξαπλώθηκε σε άλλες οικονομίες, εξελίχθηκε στη σφοδρότερη κρίση των τελευταίων ...
Προσδιοριστικοί παράγοντες χρηματοοικονομικής μόχλευσης μελέτη εισηγμένων εταιριών Ελλάδας και Ιταλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι διττός: πρώτον η εύρεση των κυριότερων παραγόντων που επηρεάζουν την χρηματοοικονομική μόχλευση και γενικότερα την κεφαλαιακή διάρθρωση εισηγμένων εταιριών στην Ελλάδα και στην Ιταλία ...
Σύγχρονες μέθοδοι προσδιορισμού των σταθερών δαπανών στη λογιστική κόστους : εφαρμογή σε βιομηχανικούς κλάδους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Ένα πολύ σημαντικό θέμα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις είναι η έγκυρη και αποτελεσματική καταγραφή των δαπανών τους. Ειδικότερα στις μέρες μας, η διαχείριση του σταθερού κόστους έχει γίνει υψίστης σημασίας ...
Η θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω της πράσινης ανάπτυξης στον τραπεζικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)
Στη σημερινή κοινωνία, το ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος και της αειφορίας έχει ευρέως αναγνωρισθεί ως υψίστης σημασίας, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να δέχονται πιέσεις να δρουν πιο «πράσινα». Οι επιχειρήσεις ...
Στρατηγικές στόχευσης διεθνών αγορών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η παρούσα μελέτη εξετάζει την ύπαρξη των τεσσάρων στρατηγικών στόχευσης διεθνών
αγορά ως διακριτές και αμοιβαίως αποκλειόμενες επιλογές από τις επιχειρήσεις, όπως
αυτές εμφανίζονται στη βιβλιογραφία. Σε δεύτερο επίπεδο ...
Guerilla marketing : μέγιστη ανταπόκριση με ελάχιστο κόστος - η διαρκώς αναπτυσσόμενη τάση στο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το “Guerilla Marketing”.
To Guerilla Marketing είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη τάση του Μάρκετινγκ, η οποία βασιζόμενη σε αντισυμβατικές τεχνικές, προσπαθεί να πετύχει ...
Διαμόρφωση τιμών εμπορευμάτων υπό την επίδραση εμπορευματικών δεικτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια γενικότερη αύξηση των τιμών των εμπορευμάτων, καθώς και μια παράλληλη πορεία τιμών σε φαινομενικά ασύνδετα εμπορεύματα, η οποία δεν μπορεί να εξηγηθεί με το κλασικό μοντέλο διαμόρφωσης ...
Η κανονιστική συμμόρφωση ως επιχειρησιακή στρατηγική στις τράπεζες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η δύσκολη οικονομική περίοδος στην οποία βρίσκεται η ελληνική οικονομία έχει επιδράσει σε όλους τους κλάδους οικονομικής δραστηριότητας χωρίς οι τράπεζες να αποτελούν εξαίρεση. Ωστόσο, παρά τις όποιες δυσκολίες έχουν ...