Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 41
Ο ρόλος της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων στη διαχείριση της επαγγελματικής εξουθένωσης των υπαλλήλων τον καιρό της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-08-31)
Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην ανάδειξη της βαρύτητας του ρόλου της
Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων, των πρακτικών που εφαρμόζει προκειμένου να
αποδοθεί μακροχρόνια ανάκαμψη και κέρδος στον οργανισμό αλλά και τη ...
Η επίδραση των κρυπτονομισμάτων στην κατανάλωση ενέργειας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
H παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχέση μεταξύ της κατανάλωσης
ενέργειας του Bitcoin, Ethereum και των αντίστοιχων κερδών των miners τους με σκοπό
την ανάλυση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου της «εξόρυξης» ...
Ψηφιακός μετασχηματισμός & στρατηγική στον τραπεζικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Fashion marketing και digital marketing των Louis Vuitton και Gucci και ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτή μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)
Η παρακάτω εργασία αφορά μία έρευνα πάνω σε luxury goods και συγκεκριμένα στην ανάλυση των στρατηγικών marketing, digital marketing, καθώς και σημαντικών συνεργασιών που έχουν κάνει οι οίκοι Gucci και Louis Vuitton. Αρχικά ...
Η ενσωμάτωση των κριτηρίων ESG και της βιώσιμης ανάπτυξης στην ελληνική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)
Αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση των κριτηρίων ESG και των 17 στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης, Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται ο τρόπος ο οποίος επηρεάζουν τις επενδύσεις και την γενικότερη ...
Ο ρόλος των ψηφιακών ασφαλιστικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)
Η πανδημία του COVID-19 έχει επηρεάσει διάφορους τομείς της οικονομίας,
συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών, και έχει γίνει πρόβλημα και σαφής καταλύτης για την
καινοτομία. Η πανδημία έχει επισημάνει ορισμένη ...
Σύγκριση των στρατηγικών marketing και των social media σε high fashion brand (Off White) και fast fashion brand (Zara)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται περιγράφεται και συγκρίνεται η
στρατηγική μάρκετινγκ ενός fast fashion brand (Zara) με ενα high fashion brand
(offwhite). Πιο συγκεκριμένα αναλύεται τί είναι μόδα και οι ...
Management και ηγεσία στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)
Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι η ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας για τη διερεύνηση των τάσεων στη διοίκηση (management) και την ηγεσία (leadership) στο σύγχρονο περιβάλλον λειτουργίας των επιχειρήσεων ...
Η συσχέτιση της ικανοποίησης των υπαλλήλων με την αποτελεσματικότητα της εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-08)
Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην εργασιακή ικανοποίηση
και την αποτελεσματικότητα των εταιρειών. Ειδικότερα, σκοπός ήταν να μελετηθεί η επίδραση
της εργασιακής ικανοποίησης στην ...
Άμεσες και έμμεσες πωλήσεις στις διαδικτυακές και ψηφιακές πλατφόρμες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Το ηλεκτρονικό επιχειρείν είναι ευρύτατα διαδεδομένο στις μέρες μας, με κύριο μέρος του το ηλεκτρονικό εμπόριο. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται σε ηλεκτρονικές μορφές εμπορίου είτε άμεσες είτε έμμεσες ...