Search
Now showing items 1-10 of 414
Εφαρμογή για Android κινητές συσκευές με ερωτήσεις εκμάθησης ιστορίας γραμμένη σε kotlin
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η ανάπτυξη εφαρμογής βασιζόμενη σε λειτουργικό σύστημα android και η οποία θα αφορά ερωτήσεις γνώσης που θα απευθύνονται όχι μόνο σε μαθητές, αλλά και σε ενήλικες. Η ...
Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη ...
Η χρήση της χρονογραμμής (timeline) στην πολιτιστική κληρονομιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύεται μέσα από τη βιβλιογραφία, η χρήση της χρονογραμμής για την καταγραφή και ταξινόμηση γεγονότων από την αναλογική έως την ψηφιακή εποχή, η σημαντικότητα της χρονογραμμής ως μέσο ...
AR & VR application research for medical rehabilitation
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)
Οι περισσότεροι τομείς των συμβατικών προγραμμάτων αποκατάστασης
μαστίζονται από υψηλό κόστος, προβλήματα ζήτησης, δύσκολη πρόσβαση,
χρονοβόρα και συνεχή επανάληψη που προκαλεί δυσανασχέτηση στους ασθενείς,
με αποτέλεσμα ...
Springboot Rest API Application για τη διαχείριση ηλιακού πάρκου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)
Τα τελευταία χρόνια οι φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας ολοένα και πληθαίνουν στην Ελλάδα ως αποτέλεσμα του στρατηγικού στόχου που έχει θέσει για την απεξάρτησή της από τον λιγνίτη και την ...
Υπηρεσίες βιβλιοπωλείου στον παγκόσμιο Ιστό σχεδιασμένες με βασικές αρχές UI και UX
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων αποτελεί θεμελιώδη παράγοντα για την πλοήγηση των χρηστών στο διαδίκτυο.
UX (User Experience), αφορά στην συνολική εμπειρία που απολαμβάνει ο χρήστης όταν πλοηγείται στην ιστοσελίδα.Ο σχεδιασμός ...
Προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας αγγλικών με την RBT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03)
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε και θα αναλύσουμε την ηλεκτρονική μάθηση (e-learning), την Ταξινομία του Bloom (Bloom’s Taxonomy) καθώς και την Αναθεωρημένη Ταξινομία του Bloom (Revised Bloom’s Taxonomy ή RBT). Βάσει ...
Εξόρυξη δεδομένων από κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03)
Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της πλειοψηφίας των ανθρώπων σήμερα, με αποτέλεσμα ένας τεράστιος όγκος ακατέργαστης πληροφορίας να έχει μαζευτεί. Εδώ έρχεται η εξόρυξη δεδομένων στα κοινωνικά ...
Υλοποίηση τρισδιάστατου εικονικού χάρτη με τα τοπόσημα του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)
Καθώς τα πάντα γύρω μας σε όλους τους τομείς συμπαρασύρονται αναπόφευκτα από τους νόμους της εξέλιξης και της προόδου, έτσι και ο τομέας του ψηφιακού πολιτισμού και πολιτισμικής τεχνολογίας δεν θα μείνει ανεπηρέαστος. ...
Διαδικαστική δημιουργία πόλης, προσομοίωση κοινωνίας και χρήση του μοντέλου OCEAN σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο τη κατασκευή μιας πόλης η οποία έχει δημιουργηθεί διαδικαστικά με τη χρήση δυναμικών μεθόδων κατασκευής. Με την βοήθεια της πλατφόρμας ανάπτυξης Unity3D, θα γίνει η προσομοίωση των ...











