Search
Now showing items 1-10 of 1615
Εφαρμογή Android διαχείρισης και παροχής πληροφοριών και εργαλείων για ιστοσελίδες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, ασχολείται με την ανάπτυξη λογισμικού ιστοσελίδας και Android εφαρμογής για την εύρεση, διαχείριση και παροχής πληροφοριών σχετικά με domains, IPs, πληροφορίες whois και SSL πιστοποιητικά. ...
Μελέτη της θεωρίας παιγνίων και εφαρμογή της σε ιστορικές συγκρούσεις-διαπραγματεύσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)
Η Θεωρία Παιγνίων ασχολείται με αποφάσεις όπου εμπλέκονται δύο ή περισσότεροι νοήμονες «αντίπαλοι» και όπου ο καθένας τους φιλοδοξεί να βελτιστοποιήσει τη δική του απόφαση εις βάρος των άλλων ή σε συνεργασία με άλλους. Το ...
Σχεδίαση και υλοποίηση Web εφαρμογής για μη κερδοσκοπική οργάνωση με χρήση Drupal 7
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)
Ο βασικός στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση δυναμικού ιστότοπου με θέμα την προβολή και ενημέρωση σχετικά με τη νόσο της Άνοιας και των μορφών με τις οποίες εμφανίζεται. Οι πληροφορίες ...
A comprehensive analysis of EDR (Endpoint Detection & Response), EPP (Endpoint Protection Platform), and antivirus security technologies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, όπου οι κυβερνοαπειλές και οι παραβιάσεις δεδομένων αποτελούν σημαντικούς κινδύνους, η ανάγκη για ισχυρές λύσεις ασφάλειας τελικών σημείων είναι επιτακτική. Αυτή η διπλωματική εργασία εξετάζει ...
Accommodation management software
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)
Η ταχεία ανάπτυξη του κλάδου της φιλοξενίας έχει αυξημένη ζήτηση για αποτελεσματικά συστήματα διαχείρισης καταλυμάτων. Αυτή η μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει τη σχεδίαση και την υλοποίηση ενός Λογισμικού Διαχείρισης ...
Ναυμαχία πραγματικού χρόνου, πολλαπλών παικτών για κινητές συσκευές Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)
Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας εφαρμογής Android πραγματικού χρόνου, πολλαπλών παικτών η οποία επιτρέπει στους χρήστες να παίξουν το γνωστό παιχνίδι στρατηγικής «Ναυμαχία» έχοντας ως αντιπάλους άλλους ...
Εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση της MATLAB
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια διπλωματικής του Μεταπτυχιακού Πληροφορική του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Θέμα της διατριβής είναι η σχεδίαση και υλοποίηση ενός εύχρηστου και αλληλεπιδραστικού ...
Εφαρμοσμένα νευρωνικά δίκτυα σε ηλεκτρονικά παίγνια: μια μελέτη του εργαλείου ML – Agents στο περιβάλλον Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)
Η μηχανική μάθηση είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενος κλάδους της τεχνητής νοημοσύνης, που αποτελεί με τη σειρά της μέρος της επιστήμης των υπολογιστών. Ασχολείται με την μάθηση προτύπων από δεδομένα και την μελέτη ...
Εκπαιδευτικό λογισμικό για την περιβαλλοντική εκπαίδευση στο εκπαιδευτικό σύστημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την υλοποίηση ενός προγράμματος που μπορεί να διευκολύνει τόσο τον καθηγητή όσο και τον μαθητή στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής ...
Ανάπτυξη και αξιολόγηση μιας πρότυπης ηλεκτρονικής αγοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)
Η εργασία αυτή έγινε με σκοπό την δημιουργία μιας πλατφόρμας η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται την δική τους ηλεκτρονική αγορά. Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε με το εργαλείο Dotnetnuke, το οποίο ...











