Search
Now showing items 1-10 of 460
Συγχωνεύσεις και αξαγορές στον ελληνικό κλάδο τροφίμων: είδη, κίνητρα και κριτήρια επιτυχίας των συνγχωνεύσεων και εξαγορών και περαδείγματα ενοποιήσεων μεταξύ των ελληνικών επιχειρήσεων παραγωγής και εμπορίας τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
Η παγκοσμιοποίηση της οικονομικής ζωής. η διεθνοποίηση της αγοράς, ο έντονος ανταγωνισμός, η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη, οι νομοθεσίες και κοινωνικές εξελίξεις αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του παγκόσμιου επιχειρηματικού ...
Βιοκλιματικές κατασκευές και βιώσιμη διαχείριση του αστικού τοπίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Στις μέρες μας η εξάντληση των φυσικών πόρων της γης και η υπερβολική
κατανάλωση ενέργειας έχουν οδηγήσει στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος. Η
ποιότητα ζωής των ανθρώπων επηρεάζεται άμεσα από την ποιότητα του
περιβάλλοντος ...
Διαχείριση αποτελεσμάτων για εισηγμένες στη χρηματιστηριακή αγορά εταιρείες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Τοξική ηγεσία και οι συνέπειες της στην εργασιακή απόδοση εντός και εκτός ρόλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-27)
Η τοξική ηγεσία είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται στις μέρες μας όλο και
περισσότερο σε αρκετές επιχειρήσεις με τραγικές συνέπειες τόσο για τους
εργαζόμενους όσο και τις ίδιες. Η συγκεκριμένη έρευνα γίνεται με σκοπό ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση της ελληνικής αγοράς πετρελαιοειδών μέσω της ανάλυσης των εταιρειών ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ και ΕΛΠΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη χρηματοοικονομική ανάλυση των δύο κορυφαίων ελληνικών εταιρειών του κλάδου πετρελαιοειδών, Motor Oil Α.Ε. και ELPE Α.Ε., με τη χρήση αριθμοδεικτών για το διάστημα 2011-2018. Τα ...
Χρηματοδότηση και κεφαλαιακή διάρθρωση τουριστικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Μελέτη κινδύνου σε αποδόσεις μετοχών επιλεγμένων αεροπορικών εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05-11)
Στην παρούσα εργασία έγινε αναπαραγωγή της έννοιας του κινδύνου και παράλληλα ο υπολογισμός του με την χρήση της μεθόδου CAPM (Capital Asset Pricing Model), ένα υπόδειγμα αποτίμηση περιουσιακών στοιχείων. Η μελέτη μέσω ...
Η υιοθέτηση της αρχής μάρκετινγκ από εταιρεία παροχής υπηρεσιών B2B ως άξονας διαμόρφωσης του μίγματος μάρκετινγκ – Μελέτη περίπτωσης σε εταιρεία παροχής ψυκτικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)
Η παρούσα διατριβή ερευνά την υιοθέτηση των αρχών μάρκετινγκ από μια εταιρεία
παροχής υπηρεσιών B2B και την επίδρασή τους στο μείγμα μάρκετινγκ. Η μελέτη
αποτελείται από δύο κεφάλαια.
Το πρώτο κεφάλαιο εξετάζει τους ...
Η μελέτη ενός σημείου πώλησης. Η περίπτωση των φούρνων και των ζαχαροπλαστείων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03-04)
Η ζήτηση στους τομείς της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής επηρεάζεται
σημαντικά από παράγοντες όπως τα πρότυπα κατανάλωσης, οι διατροφικές συνήθειες,
τα παραδοσιακά πρότυπα και το εισόδημα σε συσχέτιση με την τιμή και ...
Η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα εργαλεία - πρακτικές - προτάσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Ο χρηματοοικονομικός τομέας έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές την τελευταία 10ετία ως αποτέλεσμα της κρίσης που ξεκίνησε από την κατάρρευση της Lehman Brothers. Ο ισχυρός ανταγωνισμός, οι αυξημένες εποπτικές απαιτήσεις και ...