Browsing Διατριβές by Subject / Keyword "Ξενοδοχεία -- Ελλάδα -- Εξυπηρέτηση πελατών"
Now showing items 1-3 of 3
-
Εργασιακή ικανοποίηση στην ελληνική ξενοδοχειακή βιομηχανία. Μελέτη σε front office υπαλλήλους ξενοδοχειών πόλεως - η περίπτωση της Αθήνας
(2013-04-08)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει το ζήτημα της εργασιακής ικανοποίησης στα ξενοδοχεία της Αθήνας. Το ενδιαφέρον προέκυψε καθώς η Αθήνα, παρόλο που είναι η πρωτεύουσα μιας τουριστικής χώρας, αντιμετωπίζει ... -
Στρατηγική μικρο-μεσαίων, εποχιακών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων : έρευνα και μελέτη του βάθους εφαρμογής της επιστήμης της στρατηγικής από τις μικρο-μεσαίες, εποχιακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (ΜΜ.Ε.Ξ.Ε.), του Ιονίου, Κυκλάδων και Βορείου Αιγαίου. Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος των επιχειρήσεων αυτών
(2008-02-22)Η συντριπτική πλειοψηφία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, ανήκει σύμφωνα με στοιχεία του Ε.Ο.Τ., στην κατηγορία των Μικρο-Μεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η - με βάση πρωτογενή στοιχεία ... -
Τα συστήματα on-line κρατήσεων των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Διευρένηση της σημασίας και του βαθμού διείσδυσής τους, καθώς και του βαθμού ανταπόκρισης των χρηστών του διαδικτύου στις on-line κρατήσεις, στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πολυτελείας και του α' κατηγορίας του νομού Αττικής
(2007-01-09)Η παρούσα εργασία ασχολείται σε θεωρητικό επίπεδο με το ηλεκτρονικό εμπόριο στον ξενοδοχειακό κλάδο και με τα συστήματα on-line κρατήσεων των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, ενώ σε ερευνητικό επίπεδο στόχο έχει τη διερεύνηση ...