Πλοήγηση Διατριβές ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 52-71 από 207
-
Εφαρμογή του social media marketing στον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν να εξετάσει τις προθέσεις, τις στάσεις και τα εμπόδια των καταναλωτών στο να χρησιμοποιήσουν τα Social Media για να επικοινωνήσουν με τους επαγγελματίες υγείας στην Ελλάδα. Για τους σκοπούς ... -
Εφαρμοσμένο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην σύγχρονη αγορά υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στην παρούσα εργασία μελετάτε η εφαρμογή του συγχρόνου μάρκετινγκ από τις φαρμακευτικές εταιρίες. Ολοκληρώνοντας σε θεωρητικό επίπεδο την υπάρχουσα και συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση στη φαρμακευτική αγορά, λαμβάνοντας ... -
Εφοδιαστική αλυσίδα και στρατηγική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Συνολικά η παρούσα εργασία διακρίνεται σε δυο κύρια μέρη, με το πρώτο να αποτελεί το θεωρητικό της μέρος και το δεύτερο να αποτελεί το ερευνητικό μέρος. Το πρώτο μέρος, αποτελείται συνολικά από τρία κεφάλαια, τα οποία στο ... -
Η balanced scorecard και η εφαρμογή της στην επιχειρησιακή στρατηγική. Θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή ως εργαλείο αξιολόγησης στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η παρουσίαση του μοντέλου του Πίνακα Ισορροπημένης Στοχοθεσίας (ΠΙΣ) (Balanced Scorecard) μέσα από το αρχικό μοντέλο των Kaplan & Norton (1992). Αρχικά πολλές μελέτες ... -
Η αγορά των παραφαρμακευτικών προϊόντων στην Eλλάδα: ηλεκτρονικό εμπόριο και στρατηγικές μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα τελευταία έτη, παρουσιάζονται ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα την καθημερινότητα όλων των πολιτών, με το διαδίκτυο και τα ευρύτερα ψηφιακά μέσα να έχουν λάβει μια μόνιμη θέση ... -
Η ανάπτυξη του τουρισμού υγείας στην Ελλάδα, με ιδιαίτερη προσέγγιση στον ιαματικό τουρισμό - ευεξίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την πορεία του τουρισμού υγείας στην Ελλάδα, μιας μορφής τουρισμού ιδιαίτερα γνωστής στη χώρα. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις μορφές εναλλακτικού τουρισμού, που μπορούν να αναπτυχθούν στη ... -
Η δημιουργία ενός business intelligence εργαλείου για την αγορά της ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-08)Το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, επιβάλλει την υιοθέτηση πρακτικών και μεθόδων, που στόχο έχουν τη συνεχή εσωτερική βελτίωση των επιχειρήσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση ... -
Η έννοια της στρατηγικής στα logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εργασία αυτή θα προσπαθήσει να αναδείξει την σημασία και τη σπουδαιότητα της διοίκησης της αλυσίδας εφοδιασμού στη στρατηγική μέθοδο μιας εταιρείας. Η δράση μιας αλυσίδας εφοδιασμού περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες που ... -
Η εξισορροπημένη αξιολόγηση (balanced scorecard) και η εφαρμογή της σε επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)Η εξισορροπημένη αξιολόγηση, γνωστή και ως Balanced scorecard (BSC), είναι μια διαχειριστική μεθοδολογία που αξιολογεί την απόδοση μιας επιχείρησης σε πολλούς διαφορετικούς τομείς. Αντί να εστιάζει αποκλειστικά σε οικονομικά ... -
Η επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στην επιχειρησιακή στρατηγική & οι επιπτώσεις της πανδημίας στην ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παρούσα έρευνα αποσκοπεί να διερευνήσει και να αποδώσει την εξάπλωση του ψηφιακού μετασχηματισμού στη σημερινή εποχή και ιδίως στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα στοχεύει στην παρουσίαση ... -
Η εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ και νευρομάρκετινγκ στα κοινωνικά προβλήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Σε μία κοινωνία που τα συμφέροντα υπερνικούν την ηθική και την αξιοπρέπεια το μάρκετινγκ μπορεί να φανεί μια από τις λύσεις στην άμβλυνση πολλών σημαντικών κοινωνικών προβλημάτων που μαστίζουν τις σημερινές μας κοινωνίες. ... -
Η μεθοδολογία του νευρομάρκετινγκ και πως επηρεάζει τον καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-01)Από πολύ παλιά, οι παραγωγοί αγαθών έχουν χρησιμοποιήσει τα εμπορικά σήματα ή τις μάρκες τους για να διακρίνουν τα προϊόντα τους. Η υπερηφάνεια στα προϊόντα τους έχει αναμφισβήτητα διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό. ... -
Η μετάβαση από το φυσικό αέριο στο πράσινο υδρογόνο : μια διαδρομή προς τη βιώσιμη ενεργειακή κατανάλωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση των δυνατοτήτων μείωσης της κατανάλωσης φυσικού αερίου, μέσω της αύξησης της παραγωγής πράσινου υδρογόνου ως βιώσιμης και ανανεώσιμης εναλλακτικής λύσης. Η ανάλυση θα καλύψει τις ... -
Η μηχανική μάθηση ως εργαλείο στην λήψη στρατηγικών αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση των όρων της μηχανικής μάθησης και της τεχνητής νοημοσύνης, οι οποίοι ήδη έχουν μπει για τα καλά στην ζωή μας καθώς είναι ταχέως εξελισσόμενοι και που ... -
Η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας attention economy στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η εργασία έχει θέμα: η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας «Attention economy» στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Σκοπός της είναι να διερευνηθεί με ποιο τρόπο η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις ... -
Η σημασία της εθελοντικής προσφοράς στη μεταμόσχευση μυελού των οστών / αιμοποιητικών κυττάρων, Στρατηγικές ανάπτυξης και προώθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Εισαγωγή: Κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι παγκοσμίως διαγιγνώσκονται με απειλητικές για τη ζωή ασθένειες, όπως η λευχαιμία ή το λέμφωμα, για τις οποίες η μεταμόσχευση βλαστικών κυττάρων είναι η καλύτερη ή η μόνη θεραπεία. Για ... -
Η στρατηγική σημασία του project management
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Η διαδικασία του project management είναι πλέον απαραίτητη στην επιχείρηση του 21ου αιώνα. Πρόκειται για διαδικασία η οποία συγκεντρώνει τις απαιτήσεις της ομάδας εντός μιας επιχείρησης ή ακόμα και των πελατών της και ... -
Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών και η εφαρμογή της στον κλάδο εκδόσεων βιβλίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική διατριβή επιχειρεί να παρουσιάσει τη θεωρητική και πρακτική προσέγγιση της στρατηγικής των γαλάζιων ωκεανών. Η έρευνα αποδεικνύει πως δεν υπάρχουν εταιρείες ή κλάδοι της βιομηχανίας που υπερέχουν ... -
Η στροφή των επιχειρήσεων στα social media και η δύναμή τους στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(2013-03-19)Τα κοινωνικά δίκτυα και αντίστοιχα τα κοινωνικά μέσα (social media) μέσω των οποίων λειτουργούν, έχουν παρουσιάσει μια ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Έτσι, ένας σημαντικός τομέας, στον οποίο διαδραματίζουν το τελευταίο ... -
Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)Η παρούσα εργασία έχει θέμα «Η στροφή των επιχειρήσεων στο διαδικτυακό μάρκετινγκ και η δύναμη του στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης» και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το διαδικτυακό ...