Search
Now showing items 1-10 of 26
Η εφαρμογή του στρατηγικού μάνατζμεντ στον κλάδο της ενοικίασης σκαφών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η πτυχιακή εργασία σχετίζεται με τον κλάδο της ενοικίασης σκαφών και με τον τρόπο επιρροής του στρατηγικού μάνατμεντ σε αυτόν. Για την επίτευξη του σκοπού δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο και πραγματοποιηθήκε έρευνα πεδίου, ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση συγκροτήματος πράσινων πολυτελών τουριστικών καταλυμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Αναμφίβολα, ο τουρισμός στις μέρες μας αποτελεί έναν από τους κύριους πυλώνες της οικονομίας και της κοινωνίας, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη των τοπικών οικονομιών, στη δημιουργία θέσεων εργασίας και ...
Η πορεία του τουρισμού και η δυνατότητα επενδύσεων στην Μύκονο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Εργασιομανία και ευεξία στον εργασιακό χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η εργασιομανία (workaholism) αναφέρεται στην υπερβολική και ανεξέλεγκτη αφοσίωση στην εργασία, με ένταση που συχνά επηρεάζει αρνητικά την υγεία, την προσωπική ζωή και τις διαπροσωπικές σχέσεις του ατόμου. Αυτή η συμπεριφορά ...
Καινοτομία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο του τουρισμού : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-07)
Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί καλούνται να λειτουργήσουν σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται διαρκώς, αξιοποιώντας τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται. Παράλληλα, βασική επιδίωξη των επιχειρήσεων ...
Κινηματογραφικός τουρισμός και προοπτικές ανάπτυξης : η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06-28)
Στην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο του κινηματογραφικού τουρισμού, μια μορφή του πολιτιστικού τουρισμού. Αφού πρώτα διατυπώνονται οι διάφοροι ορισμοί του είδους αυτού όπως και τι σημαίνει κινματογραφικός τουρίστας, ...
Διερεύνηση των ψηφιακών καναλιών και προτάσεις για την ανταγωνιστική και αποτελεσματική χρήση αυτών από τα ξενοδοχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Αυτή η διατριβή διερευνά πώς οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια ΜΚΤ για να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα και την αποτελεσματικότητά τους σε επίπεδο Β2C. Ειδικότερα εξετάζεται η στρατηγική σημασία ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ - τουριστική ανάπτυξη του δήμου Σπάρτης και διαμόρφωση στρατηγικής : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03-25)
Τι είναι αυτό που κάνει να ξεχωρίζει τις επιτυχημένες επιχειρήσεις από αυτές που παραμένουν στην αφάνεια; Πώς ολόκληροι προορισμοί καταφέρνουν να βρίσκονται στον τουριστικό χάρτη ενώ άλλοι όχι; Οποιοσδήποτε οργανισμός ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ ξενοδοχειακής επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)