Search
Now showing items 1-10 of 596
Εμπειρική διερεύνηση του κινδύνου των αποδόσεων μετοχών εταιρειών του δείκτη NASDAQ με τη μέθοδο VaR
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στην έννοια του κινδύνου και στην εμπειρική εκτίμηση αυτού με την εφαρμογή της μεθόδου Value at Risk (VaR). Η μέθοδος αυτή εκτιμά τη μέγιστη αναμενόμενη απώλεια που μπορεί να εμφανίσει μια ...
Ο ρόλος των ρυθμιστικών αρχών στην βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της ρυθμιστικής πολιτικής ως κρατικής παρέμβασης στην αγορά, με σκοπό την μεγιστοποίηση της κοινωνικής ευημερίας. Σε ένα ενιαίο θεωρητικό πλαίσιο, παρουσιάζονται οι ...
Ερευνητική προσέγγιση νεκρού σημείου πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Με τις θαλάσσιες μεταφορές να έχουν πρωταρχικό ρόλο στην ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου και την Κίνα να έχει εξελιχθεί σε μια οικονομική υπερδύναμη, τα τελευταία χρονιά υπάρχει μια τάση συγκέντρωσης του θαλάσσιου εμπορίου ...
Επαγγελματική εξουθένωση και επίδραση της στην εργασιακή ικανοποίηση και τάση φυγής από την εργασία : η περίπτωση του νοσοκομείου Τρικάλων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06)
Η επαγγελματική εξουθένωση (burn-out) προκαλεί σημαντικές και αρνητικές επιπτώσεις, όπως μεταξύ άλλων μειώνει το επίπεδο της εργασιακής ικανοποίησης (job satisfaction) και αυξάνει το επίπεδο της τάσης φυγής (job turnover) ...
Εφαρμογή συστημάτων αξιολόγησης τραπεζικών πελατών σε στρατηγικές μάρκετινγκ και διαχείρισης πελατών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της πρακτικής του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και η επίδραση του στα οικονομικά αποτελέσματα μιας επιχείρησης. Θα εξεταστεί το μέγεθος στο οποίο μπορεί να επηρεάσει και να διαμορφώσει ...
Η επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στην επιχειρησιακή στρατηγική & οι επιπτώσεις της πανδημίας στην ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η παρούσα έρευνα αποσκοπεί να διερευνήσει και να αποδώσει την εξάπλωση του ψηφιακού μετασχηματισμού στη σημερινή εποχή και ιδίως στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα στοχεύει στην παρουσίαση ...
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)
Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ...
Stress test πιστοληπτική ικανότητα τραπεζών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αρχικά περιγράφει το τραπεζικό σύστημα. Περιλαμβάνει μια αναφορά στην διεθνή κρίση και στο πως εν κατακλείδι έφτασε και επηρέασε την Ελληνική οικονομία καθώς και το τραπεζικό σύστημα. Στη ...
Μελέτη δυνατότητας εφαρμογής Loyalty Points System στο Ειδικό Κέντρο Εφοδιασμού Μονάδων Στρατού μέσω ανάλυσης του υφιστάμενου τρόπου λειτουργίας του και της τάσης των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09)
Το Ειδικό Κέντρο Εφοδιασμού Μονάδων Στρατού (ΕΚΕΜΣ) αποτελεί τη μεγαλύτερης δυναμικότητας εκμετάλλευση του Ελληνικού Στρατού. Βασική αποστολή του είναι ο εφοδιασμός των Μονάδων και των Υπηρεσιών του Στρατού που εδρεύουν ...