Search
Now showing items 1-10 of 186
Διατύπωση μετρικών αξιοπιστίας και βέλτιστου τρόπου εκτέλεσης κατανεμημένων αλγορίθμων μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Υπολογισμός ανάστροφων ερωτημάτων κατάταξης σε κατανεμημένο περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Τα τελευταία χρόνια προτάθηκε ένας νέος τύπος ερωτήματος, το Reverse Top-k ερώτημα. Το ερώτημα αυτό προσέλκυσε το ενδιαφέρον τόσο της ερευνητικής όσο και της επιχειρηματικής κοινότητας. Το ερώτημα αυτό μπορεί να εντοπιστεί ...
Ανάπτυξη διαδικασιοστρεφούς συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία μελετά την εξέλιξη και τη χρήση της τεχνολογίας ροής εργασίας στα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης. Ειδικότερα, επισημαίνονται τα πλεονεκτήματα - οφέλη που προσφέρει και μελετώνται ...
Experimental evaluation of online classification models
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Σε αυτή τη διατριβή συγκρίνουμε πειραματικά διάφορες μεθόδους άμεσης μηχανικής μάθησης (online machine learning) για κατηγοριοποίηση. O όρος "άμεση" αναφέρεται στο γεγονός ότι o κατηγοριοποιητής εξετάζει τα παραδείγματα ...
Τεχνικές βελτιστοποίησης σε υποδομές κινητού υπολογιστικού νέφους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)
Το Κινητό Υπολογιστικό Νέφος αναφέρεται σε μια επέκταση της υποδομής του
Υπολογιστικού Νέφους όπου οι κινητές συσκευές έχουν αδιάλειπτα την δυνατότητα χρήσης
των εφαρμογών του Υπολογιστικού Νέφους. Η τεχνολογία αυτή ...
Διαλειτουργικότητα συστημάτων διαχείρισης ιατρικών φακέλων με τη χρήση των προτύπων FHIR και epSOS Patient Summary
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Επεξεργασία χωρικών επερωτήσεων στην MongoDB
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Στην συγκεκριμένη εργασία υλοποιήθηκαν κάποιες λειτουργίες της MongoDB που σχετίζονταν με γεωγραφικά δεδομένα. Για να είναι εφικτές αυτές, έγινε αποθήκευση των δεδομένων στην MongoDB με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού ...
Διαδραστική εφαρμογή για το Office 2010
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-06)
Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια κατάδειξης της σημασίας της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών για την πρόσβαση, τη χρήση και την εκμετάλλευση ψηφιακού περιεχομένου το οποίο σχετίζεται με τη διδασκαλία των εφαρμογών ...
Πλατφόρμα παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης(rehabilitation game platform) με την χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft (C# , .Net framework)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-08)
Δημιουργία πλατφόρμας παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης με τη χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft . Ενδεικτικές κατηγορίες παιχνιδιών. Onderste extremiteiten - Rug - Dynamische Balans - Bovenste ...
Αξιοποίηση του περιβάλλοντος App Inventor για την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά ζητήματα που συνδέονται με το εκπαιδευτικό πλαίσιο της διδασκαλίας του προγραμματισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εντοπίζει τις δυσκολίες των μαθητών κατά την εκμάθηση. Στη ...