Search
Now showing items 1-10 of 324
Nation branding - The brand of Greece
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο να μελετήσει την επικοινωνιακή στρατηγική διαχείρισης της εθνικής ταυτότητας ενός κράτους, η οποία είναι ευρέως γνωστή ως nation branding καθώς και τις δυνατότητες που ...
Στρατηγικές μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων για την επιβίωση ή/και την έξοδο από την οικονομική κρίση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η εργασία μελετά τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην πραγματικότητα του
σήμερα και της οικονομικής κρίσης που βιώνει η χώρα. Σκοπός της εργασίας είναι να
εξετάσουμε πως διαμορφώνεται το εσωτερικό και εξωτερικό ...
Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στον αριθμό των γεννήσεων στην Ελλάδα - Μία μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)
Η υπογεννητικότητα ήταν ανέκαθεν ένα από τα βασικότερα προβλήματα της Ελλάδας. Δυστυχώς όμως, οι γεννήσεις τα τελευταία χρόνια έχουν μειωθεί ανησυχητικά. Είναι η οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας την τελευταία ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση οικονομικών καταστάσεων και δυνατότητες πρόβλεψης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
Η παγκόσμια οικονομική κρίση που έχει ξεσπάσει τη σημερινή εποχή είναι ένα σημαντικό γεγονός που έχει δημιουργήσει μια ασφυκτική πίεση τόσο απέναντι στις χώρες και ειδικότερα στην Ελλάδα, όσο και στις επιχειρήσεις. Όλη ...
The context of corporate governance in the contemporary corporation
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04)
Ανάλυση μάρκετινγκ στην νέα τεχνολογία ραδιοσυχνικής αναγνώρισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-03)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την είσοδο μιας νέας, άγνωστης σε πολλούς και με λίγες εφαρμογές στην Ελλάδα, τεχνολογίας. Η τεχνολογία ραδιοσυχνικής αναγνώρισης, RFID (Radio Frequency Identification), η αγορά αυτής, καθώς ...
Επιχειρηματικό σχέδιο μονάδας φροντίδας αναπαραγωγικής υγείας και φιλοξενίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-27)
Δεδομένου ότι ο τουριστικός τομέας αναπαραγωγικής υγείας στην Ελλάδα αναπτύσσεται συνεχώς τα τελευταία δέκα χρόνια, οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν διαρκώς και παρουσιάζονται νέες. Το γεγονός ό,τι οι ανάγκες των πελατών ...
Συγχωνευμένες επιχειρήσεις : ο ρόλος της διοίκησης στη διαμόρφωση του ψυχολογικού συμβολαίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Με την παρούσα έρευνα θα επιχειρηθεί η ανάλυση δυο πολύ σημαντικών εννοιών στον εργασιακό χώρο, του “Συναλλακτικού Μοντέλου Ηγεσίας” και του “Ψυχολογικού συμβολαίου”. Οι έννοιες αυτές θα μελετηθούν ως προς την επίδραση ...
Ποιότητα στη φαρμακευτική βιομηχανία: η περίπτωση των εργαλείων σχεδιασμού προϊόντων και υπηρεσίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07)
Ο όρος φαρμακευτική βιομηχανία ουσιαστικά εμφανίστηκε στις αρχές του 20ου αιώνα µε την παρασκευή και την ευπορία της ασπιρίνης από την εταιρεία Bayer. Από τότε η φαρμακοβιομηχανία στηρίχθηκε ουσιαστικά στην ανακάλυψη νέων ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση : η περίπτωση του κλάδου μεταλλικών κατασκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10-25)
Με την παρούσα εργασία πραγματοποιείται χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα μεταλλικών κατασκευών, και πιο συγκεκριμένα στο κομμάτι των κατασκευών πρατηρίων υγρών καυσίμων με τη ...