Search
Now showing items 1-10 of 32
Δημιουργία tutorial για το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού MIT App Inventor & ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Το MIT App Inventor είναι ένα δωρεάν οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού που μας δίνει την δυνατότητα να δημιουργούμε εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα τα οποία χρησιμοποιούν android λογισμικό. Η λογική του εργαλείου βασίζεται ...
Μαθηματικά και αθλητισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάδειξη της σχέσης που υπάρχει ανάμεσα στα μαθηματικά και τον αθλητισμό και στο πώς αυτή μπορεί ν’ αποτελέσει κίνητρο, ώστε ακόμα και μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι ...
Αξιοποίηση τεχνικών ψηφιακού κουκλοθεάτρου στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)
Το κουκλοθέατρο αποτελεί τα τελευταία 3.000 χρόνια μια μορφή τέχνης και συγκεκριμένα μία από τις αρχαιότερες μορφές θεάτρου ή παραστάσεων, η οποία αναπτύχθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ...
A study on software defined networks : traffic engineering
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
ASK4Apps : an android market for educational mobile apps
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η Project-Based Learning (PBL) στη διδασκαλία της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
.
Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετώνται τα Διαδικασιοστρεφή Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης - ΔΣΗΜ (process-oriented e-learning systems), τα οποία βασίζονται στην τεχνολογία ροής εργασιών. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην ...
Η επίδραση της εφαρμογής συνεργατικής & τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης στην ανάπτυξη κινήτρων των εκπαιδευόμενων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
Σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, κυρίως τις κοινωνικοπολιτισμικές, όπως είναι οι θεωρίες δραστηριότητας (activity theory), εγκαθιδρυμένης μάθησης (situated cognition), κατανεμημένης νόησης (distributed cognition), ...
Αξιοποίηση του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life για τη διδασκαλια ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον εκπαιδευτικό τομέα έχει αποδειχθεί ωφέλιμη για τους εκπαιδευόμενους, αλλά και μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, που η διαδικτυακή εκπαίδευση απασχολεί όλο και ...
Ανάπτυξη διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για την δημιουργικότητα στο επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Στο πλαίσιο της παρούσης διπλωματικής εργασίας αναπτύχθηκε ένα διαδραστικό ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για την δημιουργικότητα στο επιχειρείν. Το εκπαιδευτικό υλικό απευθύνεται σε ενήλικες οι οποίοι θέλουν να αναπτύξουν ...











