Search
Now showing items 1-10 of 68
TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)
Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ...
Ευφυείς agents σε mobile εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την διερεύνηση των δυνατοτήτων των ευφυών
agents για την αναγνώριση γλώσσας, εξαγωγή παραμέτρων και προθέσεων του χρήστη σε
mobile εφαρμογές.
Η χρήση των agents εμφανίζεται ...
Εφαρμογή Android για την εύρεση χαμένων κατοικιδίων και την καταγραφή τοποθεσιών ζώων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει μια εφαρμογή Android γραμμένη στην γλώσσα
προγραμματισμού Kotlin, η οποία επιτρέπει στους χρήστες της να δημιουργούνε δημοσιεύσεις
σχετικά με την απώλεια του κατοικίδιου τους ...
Ανάπτυξη τουριστικής android εφαρμογής με Java και Firebase
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με την δημιουργία και ανάπτυξη μιας android τουριστικής
εφαρμογής. Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή αυτή έχει ως κύριο στόχο την διευκόλυνση των εξωτερικών
επισκεπτών σε ποικίλες ...
Επαγγελματικός κατάλογος πώλησης & ενοικίασης ακινήτων (web εφαρμογή - real estate)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)
Στο πλαίσιο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής, παρουσιάζεται η ανάπτυξη μιας πλήρους
web εφαρμογής για τον τομέα του real estate, χρησιμοποιώντας το Laravel framework. Η
εφαρμογή περιλαμβάνει τις βασικές λειτουργίες ...
Ανάλυση, παρακολούθηση και καταγραφή συναισθημάτων χρήστη κατά τη θέαση οπτικοακουστικού περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Ο τίτλος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι «Ανάλυση, παρακολούθηση και καταγραφή συναισθημάτων χρήστη κατά τη θέαση οπτικοακουστικού περιεχομένου» και ο στόχος της είναι να ασχοληθεί με την περιγραφή ενός έργου ...
Ανάπτυξη android εφαρμογής Street Art οδηγός πόλης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)
Έχει παρέλθει σχεδόν πάνω από μία δεκαετία που τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα έχουν έρθει στη ζωή μας και η πραγματικότητα είναι ότι έχουν αλλάξει κατά πολύ την συμπεριφορά μας σε πολλούς τομείς θετικά αλλά και σε πολλούς ...
Διαδικτυακό περιβάλλον κοινωνικής δραστηριότητας για την οργάνωση αθλητικών δραστηριοτήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη διαδικτυακού περιβάλλοντος κοινωνικής
δραστηριότητας για την οργάνωση αθλητικών δραστηριοτήτων μεταξύ αγνώστων. Πρόκειται για μια
εφαρμογή στην οποία θα μπορεί ο χρήστης ...
Ανίχνευση ανωμαλιών με μη επιτηρούμενη μάθηση σε ήχους λειτουργίας μηχανημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)
Τα μηχανήματα παραγωγής έχουν πολλές φορές εξαρτήματα όπως βαλβίδες, αντλίες,
ανεμιστήρες και ράγες κύλισης. Όταν υπάρχει κάποια βλάβη στα εξαρτήματα, ο ήχος που
παράγουν είναι διαφορετικός από τους ήχους της ομαλής ...
Ανάπτυξη mobile λογισμικού με ασφαλή διασφάλιση επικοινωνίας και συλλογής - επεξεργασίας δεδομένων χρησιμοποιώντας blockchain network με στόχο τη βελτιστοποίηση ποιότητας ζωής ευπαθών ομάδων με διαβήτη - DMABN
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)
Η ανάπτυξη εφαρμογών mobile Health έχει επιφέρει σημαντικές εξελίξεις στη διαχείριση του διαβήτη. Η παρούσα μελέτη εστιάζεται στην ανάπτυξη μιας εφαρμογής με τίτλο Diabetes MobileApplication Blockchain Network (DMABN) με ...