Search
Now showing items 1-10 of 167
Η μέτρηση της αξίας της μάρκας (brand equity) σε περιόδους οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)
Η αξία της μάρκας και η μέτρησή της αποτελεί πρόκληση και ταυτόχρονα ισχυρό εργαλείο για το σύγχρονο μάνατζμεντ. Ο όρος άρχισε να χρησιμοποιείται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, ενώ η σημασία της αντίληψης, της μέτρησης ...
Η συνεισφορά της ποιότητας στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η μελέτη για την συνεισφορά της ποιότητας στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Αρχικά θα ορίσουμε τις διάφορες έννοιες της ανταγωνιστικότητας και θα καταλήξουμε στο ποιοι είναι οι βασικοί ...
Η συναισθηματική νοημοσύνη στην αξιολόγηση προσωπικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Οι ραγδαίες και συνεχόμενες αλλαγές στο επιχειρησιακό περιβάλλον, η αναζήτηση νέων μεθόδων ανάπτυξης και βελτίωσης των σχέσεων μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών αλλά και ενίσχυσης του ανθρώπινου παράγοντα κρίνεται απαραίτητη ...
Εφαρμογές της μεθοδολογίας six sigma (6σ) στην αυτοκινητοβιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Στην εργασία αυτή περιγράφεται και αναλύεται η μεθοδολογία 6σ και το πώς
αυτή συμβάλλει στη βελτίωση των διεργασιών μιας αυτοκινητοβιομηχανίας και μιας
επιχείρησης γενικότερα. Σκοπός της εργασίας είναι να αναλυθεί το πως ...
Στρατηγικές μάρκετινγκ ενός μικρού tour operator σε μια μεγάλη και ώριμη τουριστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Στην Ελλάδα οι περισσότεροι τουρίστες διακινούνται με τη βοήθεια των tour operators. O ανταγωνισμός στον τουριστικό κλάδο είναι πολύ έντονος, διότι υφίσταται ένας πολύ μεγάλος αριθμός μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν ...
Διαμόρφωση αποτελεσματικής στρατηγικής στη σύγχρονη επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)
Στη παρούσα εργασία επιχειρείται να δοθεί έμφαση στα σύγχρονα εργαλεία που οφείλουν να διαθέτουν στην «φαρέτρα» τους οι επιχειρήσεις που λειτουργούν στον 21ο αιώνα. Με σεβασμό και κατανόηση στην ιστορία και στην πορεία ...
Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι επιπτώσεις στο κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Στόχος της παρούσα εργασίας είναι η μελέτη της πρακτικής του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι επιπτώσεις της στα οικονομικά αποτελέσματα της επιχείρησης. Θα επιχειρηθεί να συνδεθεί με το κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων και ...
Στρατηγική ανάλυση του γαλακτοκομικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Το γάλα είναι ένα αγαθό το οποίο καταναλώνεται ευρέως και από το οποίο παράγονται διάφορα προϊόντα σε όλη τη γη. Είναι ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα και αποτελεί ένα μοναδικό συνδυασμό υδατανθράκων, πρωτεϊνών, λιπαρών, ...
Κλαδική ανάλυση της αγοράς των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)
Ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία : οικονομική αξιολόγηση, προοπτικές ανάπτυξης και ποιότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να περιγράψει τον
φαρμακευτικό κλάδο στην Ελλάδα, να παραθέσει στον αναγνώστη οικονομικά
στοιχεία γύρω από το συγκεκριμένο κλάδο και με βάση μία συγκεντρωτική
χρηματοοικονομική ...