Search
Now showing items 1-10 of 81
Μεθοδολογία Scrum για ανάπτυξη συστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Παρόλο που στις ημέρες μας υπάρχουν αρκετές διαφορετικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη λογισμικού, μπορούμε με βεβαιότητα να ισχυριστούμε πως μόνο ορισμένες από αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν με επιτυχία στην ανάπτυξη ...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού σεναρίου για την ενίσχυση του επιστημονικού γραμματισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με την αξιοποίηση του Moodle : η περίπτωση της διδασκαλίας του Φαινομένου των Εποχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Ο Επιστημονικός Γραμματισμός, ο γραμματισμός στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία, αποτελούσε και αποτελεί επιτακτική ανάγκη και πρωταρχικό σκοπό της Εκπαίδευσης στη σύγχρονη κοινωνία. Δυστυχώς οι έως τώρα καθιερωμένες ...
Οδηγός καλής πρακτικής του Moodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ο καλύτερος τρόπος ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση είναι η αναγνώριση του εργαλειακού τους χαρακτήρα και όχι η ανακήρυξη τους σε διδακτικό στόχο. Η αξιοποίηση των ΚΜ3 Συστημάτων στρέφεται προς την υλοποίηση ...
Δημιουργία tutorial για το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού MIT App Inventor & ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Το MIT App Inventor είναι ένα δωρεάν οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού που μας δίνει την δυνατότητα να δημιουργούμε εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα τα οποία χρησιμοποιούν android λογισμικό. Η λογική του εργαλείου βασίζεται ...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη συστήματος "Έξυπνων αγροτικών καλλιεργειών” (Smart agriculture) στο μελλοντικό Διαδίκτυο των Αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
Ο σκοπός αυτής εδώ της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός συστήματος το οποίο θα δίνει στον χρήστη την δυνατότητα παρακολούθησης των κλιματικών δεδομένων της καλλιέργειάς του, θα τον ειδοποιεί για σημαντικές ...
Σχεδιασμός και αξιολόγηση ενός περιβάλλοντος μάθησης υποστηριζόμενου από την τεχνολογία για την προώθηση της φιλαναγνωσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος μάθησης για την προώθηση της φιλαναγνωσίας. Για τις ανάγκες της ερευνητικής διαδικασίας ...
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την εφαρμογή της
αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped classroom) για τη διδασκαλία του μαθήματος
της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Β’ Γυμνασίου, με τη διεξαγωγή κατάλληλα
...
Αξιοποίηση της μεθόδου PBL σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αι.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η ανάγκη για την επαγγελματική ανάπτυξη και δια βίου μάθηση των εκπαιδευτικών αποτελεί αντικείμενο ερευνών στη διεθνή βιβλιογραφία. Συγκεκριμένα, οι έρευνες δίνουν έμφαση στην απόκτηση δεξιοτήτων 21ου αιώνα από τους ...
Δημουργία διαδικτυακής πύλης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των κόμικς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Σε ένα διαρκώς μετασχηματιζόμενο κόσμο, ερευνητές και εκπαιδευτικοί της τάξης αναζητούν τρόπους για να βελτιώσουν τη μαθησιακή διαδικασία και να την κάνουν πιο ευέλικτη και προσαρμόσιμη στις ικανότητες και τις ανάγκες κάθε ...
Αξιοποίηση του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life για τη διδασκαλια ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον εκπαιδευτικό τομέα έχει αποδειχθεί ωφέλιμη για τους εκπαιδευόμενους, αλλά και μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, που η διαδικτυακή εκπαίδευση απασχολεί όλο και ...