Search
Now showing items 1-10 of 164
Σχεδίαση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος ψηφιακής μάθησης για την αντιμετώπιση της επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) στους νοσηλευτές χειρουργείων ιδιωτικής κλινικής, μετά από διερεύνηση των αναγκών τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση ενός προγράμματος ψηφιακής μάθησης με στόχο την αντιμετώπιση του συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) στους νοσηλευτές χειρουργείων. Η επαγγελματική ...
Η διερεύνηση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης μέσω εργαλείων αξιολόγησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09-17)
Η παρούσα διπλωματική έχει σκοπό να παρουσιάσει δραστηριότητες και ασκήσεις μέσω ορισμένων εργαλείων αξιολόγησης, τοEmosociogram,το AQS και το Educardia , που αφορούν το κοινωνικό και το συναισθηματικό κομμάτι των παιδιών ...
Σχεδίαση, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού στο μάθημα ΤΠΕ και Πληροφορική ΣΤ΄ Δημοτικού που στηρίζεται στο Scratch
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια αποτελούν μια εκπαιδευτική καινοτομία, η οποία ανταποκρίνεται στις συνήθειες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Τυπικά, η αξιοποίησή τους στη σχολική εκπαίδευση στοχεύει να ενισχύσει την ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για τον επαγγελματικό προσανατολισμό μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ανάδειξη βιώσιμων επαγγελμάτων του μέλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)
Η διπλωματική εργασία σχετίζεται με τον επαγγελματικό προσανατολισμό μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και την ανάδειξη βιώσιμων επαγγελμάτων του μέλλοντος. Εξετάζει και τεκμηριώνει την επιλογή της μικρομάθησης για τη ...
Ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης και αυτο-ρύθμισης για μαθητές μέσω δια δραστικών AI τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Στη σημερινή εποχή, η ανάπτυξη δεξιοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης και
αυτορρύθμισης καθίσταται ολοένα και πιο σημαντική για τους μαθητές, ιδιαίτερα στο
πλαίσιο της διαχείρισης στρεσογόνων καταστάσεων και της βελτίωσης ...
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση στην εποχή του covid-19 σε φοιτητές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η εκδήλωση της τρέχουσας πανδημίας του COVID – 19 είχε σημαντικές επιπτώσεις σε διάφορους τομείς, μεταξύ των οποίων και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στα πλαίσια των περιορισμών που επιβλήθηκαν παγκοσμίως, η εκπαιδευτική ...
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση - παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των στοιχείων της επαυξημένης πραγματικότητας βασισμένων στη θεωρία challenge-based learning για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα σε παιδιά νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Με την παρούσα ερευνητική προσέγγιση επιχειρείται η δημιουργία ενός παιχνιδοποιημένου περιβάλλοντος μάθησης που θα είναι ικανό να καλλιεργήσει και να ενισχύσει δεξιότητες 21ου αιώνα σε παιδιά νηπιακής ηλικίας και πιο ...
Σχεδίαση εκπαιδευτικού επιτραπέζιου παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
Τις τελευταίες δεκαετίες η σπατάλη τροφίμων έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις με σοβαρές κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις. Ως εκ τούτου, αποτελεί ζητούμενο η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και η ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για την ανάπτυξη και εφαρμογή δεξιοτήτων συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού ενηλίκων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία και υλοποίηση ενός micro-MOOC με τίτλο «Ανάπτυξη και Εφαρμογή Δεξιοτήτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού Ενηλίκων» μέσω της πλατφόρμας OpenEdX. ...
Ψηφιακά μονοπάτια : τεχνικές αυτοπροσδιορισμού για μια εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς και διαφοροποιημένη τεχνητή νοημοσύνη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα έρευνα εξερεύνησε την ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων, όπως το Canva και το ChatGPT, στη μαθησιακή διαδικασία, στο πλαίσιο της Μάθησης μέσω Έργων (PjBL), εστιάζοντας σε μαθητές ηλικίας 11 ετών, συμπεριλαμβανομένων ...