Search
Now showing items 1-10 of 909
Το εργασιακό well being στα call centers. Η προοπτική ανάπτυξης μιας νέας στρατηγικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-20)
Η εργασία στα τηλεφωνικά κέντρα είναι μία σύνθετη και απαιτητική εργασία, που απαιτεί
την ικανοποιητική διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες, υπάρχοντες ή και
δυνητικούς, υπό καθεστώς έντονης χρονικής πίεσης ή και ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση ομίλου Blue Lagoon Group
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-18)
Στη παρούσα μελέτη γίνεται η χρηματοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση του
ξενοδοχειακού ομίλου Blue Lagoon Group. Ο Όμιλος Blue Lagoon Group είναι μια
αλυσίδα ξενοδοχείων πολυτελείας (πέντε και τεσσάρων αστέρων) που ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ στον τραπεζικό τομέα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Μελέτη περίπτωσης : η Τράπεζα Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-11)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει λεπτομερώς την εφαρμογή του στρατηγικού μάνατζμεντ και τον σημαντικό ρόλο που έχει η εφαρμογή του στον τραπεζικό κλάδο, ιδιαίτερα σε περιόδους που χαρακτηρίζονται από σημαντικές ...
Σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας στις φαρμακευτικές εταιρείες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)
Η παρούσα έρευνα διερευνά την υιοθέτηση και την αποτελεσματικότητα των σύγχρονων καναλιών επικοινωνίας στις φαρμακευτικές εταιρείες. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει φέρει επανάσταση σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου ...
Νομικές και οικονομικές διαστάσεις της πανδημίας του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05-24)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των βασικών προϋποθέσεων για την οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική ευημερία, των γεγονότων, καταστάσεων και εν γένει προβλημάτων που ενδέχεται να αποτελέσουν τροχοπέδη ...
Αναγκαιότητα ύπαρξης στρατηγικού σχεδίου για την αντιμετώπιση έκτακτων συνθηκών και οικονομικών κρίσεων ως αμφίδρομη κατάσταση επιχειρήσεων και καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)
Οι εσωτερικές πηγές ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος καλύπτουν μια τεράστια γκάμα τομέων. Τα σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ενός οργανισμού δεν καθορίζονται αποκλειστικά από εξωτερικές συνθήκες. Οι εσωτερικές πηγές ...
Ποσοτική ανάλυση των στρατηγικών influencer marketing : η περίπτωση του κλάδου της κοσμητολογίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Ποσοτική Ανάλυση των Στρατηγικών Influencer Marketing: Η περίπτωση του Κλάδου της Κοσμητολογίας» εστιάζει στην εμπλοκή και στην αλληλεπίδραση των influencers με τους χρήστες των μέσων ...
Ανάλυση και αξιολόγηση της εταιρίας Frezyderm Α.Β.Ε.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Κύριο αντικείμενο της παρούσας ερευνητικής εργασίας αποτελεί η μελέτη των δεδομένων του κλάδου της παραγωγής και εμπορίας καλλυντικών, με εστίαση στα δεδομένα της εταιρίας Frezyderm. Στα πλαίσια αυτά αναλύεται η πορεία ...
Το ευ ζην ως στρατηγική επιλογή των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-08)
Ο τουρισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παγκόσμιας οικονομίας καθώς και της οικονομίας της Ελλάδας. Είναι ένας συνεχώς μεταβαλλόμενος κλάδος που εξαρτάται από τα οικονομικά- κοινωνικό φαινόμενα της εποχής. Στην σύγχρονη ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση επένδυσης ίδρυσης ξενοδοχειακής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η παρούσα μελέτη εστιάζεται στην αξιολόγηση μιας επένδυσης σε ένα πολυτελές , τεσσάρων αστέρων ξενοδοχείο στην Νάουσα της Πάρου με την ονομασία "Sunset Boutique Hotel", που θα περιλαμβάνει 34 πολυτελείς σουίτες. Οι επενδυτές ...