Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 209
Οι δείκτες συναισθήματος του επενδυτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Το συναίσθημα του επενδυτή είναι ένας γενικός όρος για την περιγραφή των ψυχολογικών παραγόντων που οδηγούν τους επενδυτές σε εσφαλμένες πεποιθήσεις σχετικά με την πραγματική αξία των αξιογράφων. Είναι πλέον ευρέως αποδεκτό ...
Ειδικές μορφές τουρισμού : η περίπτωση της Μεθώνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα Διπλωματική Εργασία (Δ.Ε) εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών, του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)», του Τμήματος Οργάνωσης και ...
Feasibility appraisal of an offshore wind farm located in Greece
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Διαχείριση κερδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Τα οικονομικά σκάνδαλα που συνεχώς αποκαλύπτονται σε παγκόσμιο επίπεδο, αποδεικνύουν την ύπαρξη διεφθαρμένων εταιρειών οι οποίες διατηρούν την κερδοφορία τους με ψευδείς οικονομικές καταστάσεις. Το φαινόμενο της δημιουργικής ...
Στρατηγικό management εφοδιαστικής αλυσίδας και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Μια εταιρεία με βάση το όραμα που έχει στην αγορά όπου και δραστηριοποιείται, καθορίζει ανάλογους στόχους, μέσα από τους οποίους ευελπιστεί, ότι θα επιτύχει στην αποστολή της. Η ανάπτυξη της κατάλληλης στρατηγικής και η ...
Η υιοθέτηση του υπολογιστικού νέφους από τις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-20)
Οι εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, οι οποίες λαμβάνουν χώρα πιο γρήγορα από
ποτέ, επηρεάζουν τις επιχειρήσεις και τη λειτουργία τους, σε παγκόσμιο επίπεδο. Πλέον
αναπτύσσονται και κυκλοφορούν στην αγορά καινοτόμα ...
Διαχείριση συγκρούσεων σε συστήματα εταιρικής διακυβέρνησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει και αναδείξει τον ρόλο της
εταιρικής διακυβέρνησης καθώς και των διαπραγματεύσεων μέσα σε μια εταιρία.
Αρχικά επιχειρείται να δοθεί ένας ορισμός και μια συνοπτική περιγραφή ...
Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου από εταιρείες εισηγμένες στο χρηματιστήριο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τις αυξήσεις των μετοχικών κεφαλαίων που πραγματοποιήθηκαν κατά την περίοδο 2008 έως 2011 στο Ελληνικό Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών και τις επιδράσεις αυτών στην εικόνα των μετοχών. ...
Ψηφιακό μάρκετινγκ και κρατήσεις ξενοδοχείων: παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή μεθόδου ξενοδοχειακής κράτησης μέσω του διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η έννοια του ψηφιακού Μάρκετινγκ αποτελεί έναν όρο ομπρέλα για την εμπορία
προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο
Διαδίκτυο, καθώς και κινητά τηλέφωνα, διαφήμιση προβολής και οποιοδήποτε ...