Search
Now showing items 1-10 of 10
Πώς επηρεάζει το design την συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Μια από τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στον τρόπο σκέψης των επιχειρήσεων ήταν η αποδοχή ότι οι καταναλωτές όταν λαμβάνουν μια αγοραστική απόφαση πρέπει να ανταποκριθούν σε περισσότερα πράγματα από ότι ένα χειροπιαστό προϊόν ...
Η ποιότητα των σχέσεων στο μάρκετινγκ και η αντίληψη για την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας: η περίπτωση του κλάδου ασφαλιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Με τις αγορές να ωριμάζουν και τον ανταγωνισμό να εντείνεται, οι εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο εξερευνούν τρόπους για να αυξήσουν τους δείκτες διατηρησιμότητας των πελατών τους. Αναγνωρίζοντας τη θετική επίδραση ενός ...
Το κινητό εμπόριο στην απόκτηση & διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-21)
Η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας έχει συμβάλει στη δημιουργία μίας ψηφιακής κοινωνίας. Με τη χρήση των τεχνολογικών καινοτομιών τροποποιούνται όχι μόνο οι επιχειρηματικές δραστηριότητες αλλά και οι μεμονωμένες δραστηριότητες ...
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης μονάδας παραγωγής παγωμένου γιαουρτιού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η παρούσα μελέτη εξετάζει τη σκοπιμότητα ίδρυσης μιας παραγωγικής μονάδας τυποποιημένου παγωμένου γιαουρτιού στο Νομό Αχαΐας (ΒΙ.ΠΕ. Πατρών). Οι βασικότεροι παράμετροι που οδήγησαν στην επιδίωξη του συγκεκριμένου επενδυτικού ...
Επιχειρηματικότητα και Α.Π.Ε. : μελέτη περίπτωσης εγκατάστασης μονάδας αφαλάτωσης τροφοδοτούμενης από φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτρια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η εξάντληση των ορυκτών καυσίμων και το ενδεχόμενο ενεργειακό αδιέξοδο σε συνδυασμό με την δυνατότητα παραγωγής ενέργειας απο ανεξάντλητες πηγές χωρίς επιβάρυνση στο περιβάλλον έχουν οδηγήσει τους τομείς έρευνας προς τις ...
Συναισθηματικά κριτήρα αξιολόγησης της Ελλάδος αναφορικά με επιχειρηματικές δραστηριότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)
Στη διπλωματική αυτή εργασία αναπτύσσεται και εφαρμόζεται ένα μεθοδολογικό πλαίσιο αποτύπωσης και ανάλυσης των συναισθημάτων ανώτατων στελεχών του εξωτερικού στη λήψη μιας απόφασης για επένδυση ή εξαγωγική δραστηριότητα ...
Συγχωνεύσεις & εξαγορές στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Ο όρος Συγχωνεύσεις & Εξαγορές (Σ&Ε) περιγράφει την αγορά, πώληση και συνένωση εταιρειών, των θυγατρικών τους αλλά και των περιουσιακών τους στοιχείων. Οι Συγχωνεύσεις και Εξαγορές διευκολύνουν και συμβάλλουν στην ανάγκη ...
Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου από εταιρείες εισηγμένες στο χρηματιστήριο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τις αυξήσεις των μετοχικών κεφαλαίων που πραγματοποιήθηκαν κατά την περίοδο 2008 έως 2011 στο Ελληνικό Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών και τις επιδράσεις αυτών στην εικόνα των μετοχών. ...
Η επίδραση της μετοχικής σύνθεσης στα χρηματοοικονομικά χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-06)
Οι οικογενειακές επιχειρήσεις διαδραματίζουν παγκοσμίως σημαντικό ρόλο στην οικονομία και είναι ο πιο διαδεδομένος τύπος επιχειρησιακής δομής. Εκτός από το μεγάλο τους αριθμό, παράγουν ένα σημαντικό μέρος του παγκοσμίου ...
Πως η εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα ευνοεί την ένταξη σε μια νέα αγορά για ένα προϊόν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Σημαντικός κλάδος της γεωργίας είναι εκείνος ο οποίος ασχολείται με την αντιμετώπιση προβλημάτων εντόμων, τρωκτικών και λοιπών παρασίτων υγειονομικής σημασίας. Αρκετά από αυτά είναι υπαίτια ασθενειών μέχρι και θανάτων, ...