Search
Now showing items 1-10 of 35
Ψηφιακός μετασχηματισμός τουριστικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04-18)
Τα ξενοδοχεία πρέπει να προχωρήσουν σε ψηφιακό μετασχηματισμό προκειμένου να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και την εμπειρία των πελατών τους, καθώς και να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε ένα μεταβαλλόμενο και ...
Σύγχρονα συστήματα πρόβλεψης ζήτησης και διαχείρισης αποθεμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Στο σημερινό γρήγορο επιχειρηματικό περιβάλλον, η τεχνολογία διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο βοηθώντας τις εταιρείες να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το απόθεμά τους. Με τα σωστά εργαλεία και συστήματα, οι επιχειρήσεις μπορούν ...
Μεθοδολογίες και δεξιότητες διαχείρισης έργου στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06-03)
Η διαχείριση έργων αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των επιχειρήσεων. Τα τελευταία χρόνια, λόγω της αλματώδους εξέλιξης της τεχνολογίας, ο επιχειρηματικός κόσμος έχει περάσει στην ψηφιακή εποχή και πλέον ένα μεγάλο εύρος των ...
Νέες τεχνολογίες και γυναικεία επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09-03)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει και αναλύει το βαθμό στον οποίο οι γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα είναι εξοικειωμένες με τις νέες τεχνολογίες και την τρέχουσα κατάσταση στον επιχειρηματικό κλάδο. Επίσης, στο ...
Στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης ορεινών προορισμών : η συμβολή των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τη στρατηγική βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης σε ορεινούς προορισμούς, εστιάζοντας στη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ICT) ως μέσο ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας ...
Σύγκριση παραδοσιακού - ψηφιακού μάρκετινγκ και πως αυτά έχουν επηρεάσει διαχρονικά την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-28)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την σύγκριση του παραδοσιακού μάρκετινγκ με το ψηφιακό μάρκετινγκ και πως αυτά επιδρούν στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Προκειμένου να γίνει η σύγκριση αυτή ...
Μόδα στο metaverse : ψηφιακές εφαρμογές, οφέλη, κίνδυνοι και επιπτώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04)
Η έννοια του Metaverse υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια, ωστόσο, το ενδιαφέρον γι' αυτό αυξήθηκε σημαντικά κατά τους μήνες της καραντίνας και των περιορισμών λόγω της παγκόσμιας πανδημίας του 2020. Οι χρήστες μπορούν να ...
Η χρήση των Καίριων Δεικτών Απόδοσης και της Περιβάλλουσας Ανάλυσης Δεδομένων ως ενιαία στρατηγική αποφυγής συγκρούσεων στον τουριστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03-12)
Διαχρονικά, κάθε ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την ελληνική οικονομία, περιλαμβάνει σε εξέχουσα θέση τον κλάδο του τουρισμού. Συνεπώς, κάθε μεθοδολογία μόχλευσης της απόδοσης σε μία τουριστική επιχείρηση, έχει ...
Στρατηγική διοίκησης ανθρωπίνων πόρων : ο ρόλος της συμμετοχικότητας στην καινοτομία των εργαζόμενων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η παρούσα μελέτη διενεργήθηκε με σκοπό να ερευνηθεί η σχέση ανάμεσα στη
συμμετοχικότητα και την καινοτομία στον εργασιακό χώρο ως αποτέλεσμα της στρατηγικής
διοίκησης ανθρωπίνων πόρων που ακολουθεί ο οργανισμός. ...
Μελέτη σκοπιμότητας για διανομή παραφαρμακευτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η παρούσα μελέτη περίπτωσης αναλύει τη διανομή παραφαρμακευτικών προϊόντων σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά. Η μελέτη επικεντρώνεται σε μια εταιρεία που ειδικεύεται στη διανομή προϊόντων υγείας και ευεξίας, συμπεριλαμβανομένων ...