Search
Now showing items 1-10 of 29
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας - Προβλέψεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
Η διπλωματική εργασία αναφέρεται στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας –
προβλέψεις, οι οποίες παράγονται από τους φυσικούς πόρους όπως είναι ο άνεμος, το
φως του ήλιου, η βροχή, οι παλίρροιες και η γεωθερμική θερμότητα. ...
Hotel brand equity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-12)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την έννοια και την βαρύτητα του εμπορικού σήματος ιδιαίτερα στα ξενοδοχεία και τον ρόλο που έχει στις καταλυματικές επιχειρήσεις τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο ...
Μελέτη περίπτωσης ελληνικής εταιρίας τουριστικών επιχειρήσεων με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την περίπτωση της ελληνικής εταιρίας ΄΄Χ΄΄η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού. Χρησιμοποιώντας το μοντέλο του στρατηγικού management, θα μελετηθούν τα κύρια στοιχεία του, ώστε ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ μιας ελληνικής κατασκήνωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΜΒΑ-Tourism Management, εξετάζει το στρατηγικό μάνατζμεντ μιας ελληνικής ...
Ορισμός του προορισμού στην κρουαζιέρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την επισκόπηση της
σύγχρονης κρουαζιέρας σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο, καθώς και την ανάδειξη
όλων εκείνων των στοιχείων που συνθέτουν το προφίλ του σύγχρονου ...
Στρατηγικές ομάδες στον ξενοδοχειακό κλάδο της Ρόδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Αξιοποίηση τεχνολογιών διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή τουριστικών εκδηλώσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Το οικοσύστημα της αυτοματοποιημένης διαφήμισης & η επίδρασή του στην προσφορά & στη ζήτηση του διαφημιστικού χώρου στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-17)
Ο κόσμος στον οποίο ζούμε βασιζόταν, βασίζεται και θα βασίζεται στην εξέλιξη. Άλλωστε χωρίς αυτήν θα ήμασταν ακόμα μικροοργανισμοί. Έτσι και οι στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση, ...
Μάρκετινγκ και ψηφιακές εφαρμογές κινητών τηλεφώνων σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Προτάσεις για αποτελεσματικές στρατηγικές πολιτικές στον κλάδο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)