Search
Now showing items 1-10 of 15
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ...
Η οδηγία 85/374/ΕΟΚ για την ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα ως παράγοντας βελτίωσης της ποιότητας και της ασφάλειας των κυκλοφορούντων στην ευρωπαϊκή αγορά προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Ο αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι η αξιολόγηση της συμβολής της Οδηγίας 85/374/ΕΟΚ στην προστασία των καταναλωτών και στη βελτίωση του επιπέδου ποιότητας και ασφάλειας των κυκλοφορούντων στην ευρωπαϊκή αγορά ...
Αναζήτηση επιχειρηματικής αριστείας εφαρμογή μοντέλου EFQM στον ΟΤΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η παρούσα εργασία αναφέρεται σε ένα αυξανόμενης σημασίας θέμα Διοίκησης των επιχειρήσεων, το Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διοίκησης της Ποιότητας (EFQM) και εφαρμογή του Μοντέλου στον Οργανισμό ...
Ανάπτυξη προτύπου συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης για ένα γενικό ελληνικό νοσοκομείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στην παρούσα εργασία επιλέχθηκε ο χώρος των υπηρεσιών υγείας ως η βασική περιοχή μελέτης, επειδή είναι ένα σαφές δείγμα στο οποίο ο παροχέας υπηρεσιών μπορεί να ασκήσει or μαντική επίδραση στην ποιότητα του περιβάλλοντος. ...
Σύγκριση του περιβαλλοντικού προτύπου ISO 14001 και του κανονισμού ΕΜΑS μεταξύ τους και με το πρότυπο ISO 9000 και η εμπειρία από την εφαρμογή τους σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η προστασία του περιβάλλοντος, μείζον θέμα της εποχής μας, τείνει να εξελιχθεί και σε σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της ζήτησης στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Ο σημερινός καταναλωτής συνυπολογίζει στις επιλογές του ...
Η συμβολή της πληροφορικής στην εφαρμογή συστήματος διαχείρησης του περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Τα περιβαλλοντικά θέματα και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις κάθε οικονομικής και περιβαλλοντικής δραστηριότητας αποτελούν στη σύγχρονη εποχή μας ζητήματα υψηλής σημασίας, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τη συνεχή ανάπτυξη της ...
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ...
Κοινοτική και ελληνική νομοθεσία για τη διαφήμιση: η συμβολή της στην παροχή ποιοτικών διαφημιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στη σημερινή κοινωνία της κατανάλωσης η διαφήμιση αναλαμβάνει ολοένα και περισσότερο ενεργό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, οι ρίζες του οποίου χάνονται στα ...
Σύγκριση του προτύπου διαχείρισης του περιβάλλοντος ISO 14001 και του προτύπου υπεροχής EFQM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Το Μοντέλο Υπεροχής EFQM (The EFQM Excellence Model) υποδιαιρείται σε εννέα (9) κριτήρια, μερικά των οποίων αναφέρονται στην ικανοποίηση των πελατών, την ικανοποίηση των υπαλλήλων, τα αποτελέσματα της επιχείρησης, την ...
Κόστος ποιότητας και ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-03)
Ένας σημαντικός και παραδοσιακός τομέας της ελληνικής οικονομίας, είναι ο τομέας της ναυτιλίας και των ναυτιλιακών υπηρεσιών. Μάλιστα η χώρα μας στον συγκεκριμένο τομέα, κατέχει ηγετική θέση τόσο στον ευρωπαϊκό χώρο όσο ...