Search
Now showing items 1-10 of 685
Ανάπτυξη native Android εφαρμογής με image labelling
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)
Η μεταπτυχιακή εργασία αναπτύχθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος
«Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής» του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημείου
Πειραιώς. Ο στόχος της διατριβής είναι να δημιουργήσει μια ...
Σχεδίαση και παραμετροποίηση στοιχείων πολιτιστικής κληρονομιάς σε περιβάλλον ΒΙΜ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Το «Κτιριακό πληροφοριακό μοντέλο» ή αλλιώς BIM (Building Information Modeling) έχει αναδειχθεί ως μια καινοτόμος τεχνολογία στον κατασκευαστικό κλάδο, η οποία τείνει να αντικαταστήσει τη συνήθη διαδικασία παραγωγής ...
Ανάπτυξη front-end για σύγχρονη e-class πλατφόρμα με την υποστήριξη εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης για μαθητές λυκείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Το e-students είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα εκπαίδευσης σχεδιασμένη για μαθητές και καθηγητές
λυκείου, με στόχο τη διευκόλυνση της επικοινωνίας και της οργάνωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι
χρήστες μπορούν να ...
Digital forensics methods for recovering ransomware encryption keys
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
Το ransomware έχει αυξηθεί σταθερά σε κλίμακα, κόστος, πολυπλοκότητα και αντίκτυπο από τότε
που πρωτοεμφανίστηκε πριν από σχεδόν 35 χρόνια. Οι ειδικοί ασφαλείας εμπλέκονται συνεχώς σε
μια μάχη με τους προγραμματιστές ...
Εκμάθηση του πλαισίου ανάπτυξης (framework) .NET Core
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11)
Αυτή η εργασία επικεντρώνεται στην εκμάθηση του πλαισίου ανάπτυξης ιστοσελίδων για τη
δημιουργία εφαρμογών Ιστού στην πλατφόρμα ASP.NET Core. Υπάρχουν 10 κεφάλαια όπου
παρέχεται κώδικας της ASP.NET Core σε κάθε κεφάλαιο ...
TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)
Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ...
Εφαρμογή για κινητές συσκευές “CoronaTracker” με στόχο την ιχνηλάτηση των επαφών των κρουσμάτων του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04)
Τη σήμερον ημέρα, οι εποχές οι οποίες βιώνουμε αποτελούν κάτι πρωτόγνωρο για το σύνολο της
ανθρωπότητας. Η πανδημία της νόσου του κορονοϊού, χωρίς να κάνει καμία διάκριση σε φυλή, φύλο και
ηλικία, έχει οδηγήσει στην ...
Ευφυείς agents σε mobile εφαρμογές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την διερεύνηση των δυνατοτήτων των ευφυών
agents για την αναγνώριση γλώσσας, εξαγωγή παραμέτρων και προθέσεων του χρήστη σε
mobile εφαρμογές.
Η χρήση των agents εμφανίζεται ...
Χρήση λογισμικού εξομοίωσης για την εκμάθηση προγραμματιζόμενων δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)
Τα Προγραμματιζόμενα με Λογισμικό Δίκτυα (Software-Defined Networks) έχουν ήδη ενσωματωθεί σε κάθε πιθανή τεχνολογία μετάδοσης δεδομένων. Τα συναντάμε λιγότερο σε τοπικά δίκτυα, πιο συχνά σε δίκτυα ευρείας περιοχής και ...
Εμπλουτισμός ΒΔ πλοίων με μετεωρολογικά δεδομένα και έλεγχος αλιευτικής δραστηριότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)
Η Ναυτική μετεωρολογία είναι ο τομέας της μετεωρολογίας που ασχολείται κυρίως με τη μελέτη των ωκεάνιων περιοχών, συμπεριλαμβανομένων των νησιωτικών και παράκτιων περιοχών. Τα μετεωρολογικά δεδομένα που αφορούν τη ναυτιλία ...