Search
Now showing items 1-10 of 107
Συμβολή στη μελέτη ιδιοτήτων γήρανσης συστημάτων αξιοπιστίας και μη παραμετρικών διαγραμμάτων ελέγχου με χρήσης της θεωρίας διατεταγμένων παρατηρήσεων
(2009-04-28)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή διαπραγματεύεται θέματα και εφαρμογές της
θεωρίας διατεταγμένων παρατηρήσεων (Theory of Order Statistics) στα πεδία της θεωρίας αξιοπιστίας και του στατιστικού ελέγχου ποιότητας. Πιο ...
Διάρρηξη του ψυχολογικού συμβολαίου κατά τη διάρκεια οργανωσιακών αλλαγών: η περίπτωση των συγχωνεύσεων και εξαγορών
(2005-01-01)
Στο πλαίσιο της παρούσας διατριβής επιλέχθηκε η διερεύνηση των επιδράσεων που δέχεται και ασκεί η διάρρηξη του ψυχολογικού συμβολαίου – δηλαδή η μη εκπλήρωση των υποσχέσεων - από την πλευρά του οργανισμού, συγκεκριμένα σε ...
Essays in market microstructure
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)
Κοστολόγηση και λήψη αποφάσεων : περίπτωση πανεπιστημιακών τμημάτων
(2007-02-15)
Η παρούσα διατριβή επεξεργάζεται πρόταση για τη διερεύνηση των δυνατοτήτων κοστολόγησης στα ελληνικά πανεπιστηµιακά Τµήµατα και εξετάζει τα πιθανά πλεονεκτήµατα/µειονεκτήµατα που προκύπτουν από αυτή την εφαρµογή. Κατ’ ...
Ευφυείς πράκτορες σε εικονικά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)
Τα εικονικά περιβάλλοντα είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη περιοχή με πολλές και ενδιαφέρουσες εφαρμογές σε διάφορους τομείς, όπως η εκπαίδευση, η διασκέδαση και η προσομοίωση. Ένα σημαντικό τμήμα των εικονικών περιβαλλόντων ...
Τεχνικές αναπαράστασης και διαχείρισης προτύπων. Το σύστημα διαχείρισης βάσεων προτύπων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)
Λόγω του μεγάλου όγκου δεδομένων που συλλέγεται στις μέρες μας και αποθηκεύεται σε βάσεις δεδομένων διαφόρων πεδίων και εφαρμογών, οι εφαρμογές και τεχνικές εξόρυξης γνώσης από δεδομένα χρησιμοποιούνται πολύ συχνά για την ...
Ο ρόλος των ανοικτών νηολογίων στη σύγχρονη παγκόσμια οικονομία
(2003-01-01)
Σκοπός αυτής της διατριβής, είναι η ανάλυση του ρόλου των Ανοικτών Νηολογίων
(Α.Ν.) στη σύγχρονη παγκόσµια οικονοµία και οι σηµαντικές αλλαγές που
επέφεραν τα Α.Ν. µε την εµφάνιση και την παρουσία τους, τα τελευταία 50 ...
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
(2007-05-25)
Στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, η ικανοποίηση ή η δυσαρέσκεια των πελατών προκύπτει όταν αυτοί έρχονται επαφή με τους εργαζόμενους που τους εξυπηρετούν (στιγμές της αλήθειας). Συνεπώς οι εργαζόμενοι αυτοί, οι οποίοι ...
Οι προσδοκίες και αντιλήψεις εισερχόμενων τουριστών για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Ανάλυση ναυτικών ατυχημάτων με χρήση όρυξης δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)
Ο καθορισμός των παραγόντων που επιδρούν στα ναυτικά ατυχήματα παρουσιάζει ιδιαίτερες δυσκολίες, γεγονός αποδεκτό από την επιστημονική κοινότητα. Σκοπός της παρούσας διατριβής, όπως αναφέρεται στο πρώτο κεφάλαιο, είναι η ...











