Search
Now showing items 1-10 of 474
FoodAdvisor - Μια εφαρμογή Android για υγεία και φυσική κατάσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, η υγεία και η ευεξία έχουν αναδειχθεί σε κορυφαίες
προτεραιότητες για πολλούς ανθρώπους. Η συνεχώς αυξανόμενη συνειδητοποίηση της
σημασίας της υγιεινής διατροφής και της σωματικής άσκησης έχει ...
Κυβερνοασφάλεια στη ναυτιλιακή βιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της Κυβερνοασφάλειας στη Ναυτιλιακή Βιομηχανία. Σκοπός της είναι να αναδειχτεί η αναγκαιότητα τήρησης μέτρων ασφαλείας στα ναυτιλιακά συστήματα προκειμένου να εξασφαλιστεί η ομαλότητα ...
Σχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών διαδραστικού παιχνιδιού Η/Υ με τη χρήση της μηχανής γραφικών Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Το παιχνίδι μας υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2018.1.1f1. Στο κεφάλαιο 1,θα γίνει μια αναφορά στη σύντομη «Μεγάλη» ιστορία των βιντεοπαιχνιδιων. Στο κεφάλαιο 2, θα περιγράψουμε τη Λογική του παιχνιδιού καθώς και τους ...
Διαδικτυακό σύστημα εκμάθησης θεσμικού ελληνικού δικαίου με ενσωματωμένο γεννήτορα συμβουλών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση ενός εργαλείου συγγραφής, το οποίο αξιοποιεί τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης που προσφέρονται από τις σύγχρονες διαδικτυακές εφαρμογές.
Το εργαλείο συγγραφής χρησιμοποιείται ...
Μελέτη της εφαρμογής των τεχνολογιών της πληροφορικής στην καινοτομία της διοίκησης του ανθρωπίνου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Το θέμα της μεταπτυχιακής διατριβής αφορά την μελέτη της εφαρμογής των τεχνολογιών της πληροφορικής στην καινοτομία της Διοίκησης του Ανθρωπίνου Δυναμικού (Human Resource Management - HRM). Για το σκοπό αυτό επιλέξαμε ως ...
Υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την υποστήριξη του μαθήματος της πληροφορικής στο γυμνάσιο, με τη χρήση κινητών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Ο τρόπος που μαθαίνει κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Υπάρχουν κάποιες βασικές θεωρίες μάθησης, όπως είναι για παράδειγμα η γνωστική θεωρία, η θεωρία συμπεριφορισμού και η θεωρία κονεκτιβισμού, με τις οποίες οι εκπαιδευτικοί ...
Θεωρίες μάθησης και εφαρμογή σε εκπαιδευτικό λογισμικό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-01)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζουμε συγκεκριμένες θεωρίες μάθησης και την εφαρμογή τους σε εκπαιδευτικό λογισμικό. Οι θεωρίες που αναλύονται είναι οι α) συμπεριφορισμός, β) εποικοδομητισμός, γ) κοινωνικοπολιτισμική ...
Ethereum και αποκεντρωμένες εφαρμογές – Χτίζοντας το μέλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-14)
Οι τεχνολογικές εξελίξεις μεταμορφώνονται και συνεχώς αναπτύσσονται με τόσο γρήγορο ρυθμό, ώστε όλοι να πρέπει να παραμείνουν σε εγρήγορση για να μπορούν να τις παρακολουθήσουν.
Το Blockchain είναι το νέο κύμα καινοτομίας ...
Ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα οικονομικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)
Η παρούσα εργασία αποτελεί την μεταπτυχιακή διατριβή του μεταπτυχιακού προγράμμτος σπουδών «Πληροφορική» κύκλος 2020-2022 που υλοποιείται στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Η εργασία είναι συνδυασμός των μαθημάτων “Πληροφορική ...
Μη γραμμικά μοντέλα διαμόρφωσης γνώμης στα κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)
Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν σημαντική επίδραση στη συμπεριφορά των ανθρώπων και στη γνώμη
τους. Για το λόγο αυτό, προκειμένου να διερευνηθεί ο ρόλος των δικτύων αυτών στην κοινωνική
συμπεριφορά, έχουν αναπτυχθεί στο παρελθόν ...