Search
Now showing items 1-10 of 184
Η οικονομική αξιολόγηση του φαρμάκου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η οικονομική αξιολόγηση στην αγορά αποτελεί διαδικασία που διέπετε από πολλά στάδια για να φτάσει σε σημείο να μας δώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα, ενώ ταυτόχρονα η ορθολογική κοστολόγηση, τόσo εγχώρια όσο και σε διεθνές ...
Η σημασία της εθελοντικής προσφοράς στη μεταμόσχευση μυελού των οστών / αιμοποιητικών κυττάρων, Στρατηγικές ανάπτυξης και προώθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Εισαγωγή: Κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι παγκοσμίως διαγιγνώσκονται με απειλητικές για τη ζωή ασθένειες, όπως η λευχαιμία ή το λέμφωμα, για τις οποίες η μεταμόσχευση βλαστικών κυττάρων είναι η καλύτερη ή η μόνη θεραπεία. Για ...
Πρόσβαση ατόμων με σύνδρομο Asperger (διαταραχή αυτιστικού φάσματος) στην αγορά εργασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η είσοδος στην αγορά εργασίας αποτελεί μια πρόκληση για τα άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού. Αυτό φαίνεται και από τα υψηλά ποσοστά ανεργίας που βιώνουν αυτά τα άτομα. Περισσότερες πιθανότητες απασχόλησης έχουν ...
Το σύστημα αιμοδοσίας στην Ελλάδα – Στρατηγική και οργάνωση της εθελοντικής αιμοδοσίας – Οι ανάγκες αίματος των πασχόντων από συγγενείς αιμοσφαιρινοπάθειες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)
Οι μεταγγίσεις αίματος αποτελούν δομικό στοιχείο του συστήματος περίθαλψης. Είναι υποχρέωση του κράτους να εξασφαλίζει την ασφάλεια και τη διαθεσιμότητα αίματος για τους ασθενείς που χρειάζονται μεταγγίσεις. Τα ιδανικά ...
Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας - Μελέτη περίπτωσης μαιευτικής κλινικής ΡΕΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η δυναμική εξέλιξη της ζωής έχει επηρεάσει αναπόφευκτα τα συστήματα υγειονομικής
περίθαλψης που παράγουν σημαντικές αλλαγές και επιβάλλουν το μάρκετινγκ υγειονομικής
περίθαλψης ως απαραίτητο στοιχείο των εμπορικών σημάτων ...
Η επίδραση της επιστήμης του neuromarketing στην άνοδο του επιπέδου υγείας των ασθενών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα εργασία μελετά την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ και την συνεισφορά των τεχνικών της νευροεπιστήμης στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων του καταναλωτικού κοινού. Η συμπεριφορά του καταναλωτή δεν μπορεί να μετρηθεί ...
Ο ρόλος του φαρμακείου και του φαρμακοποιού στην εποχή της πανδημίας COVID-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η κατανόηση του ρόλου του φαρμακείου και του
φαρμακοποιού κατά την περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19). Για τη
μελέτη αυτού του ρόλου πραγματοποιήθηκε μια ποσοτική έρευνα με ...
Γενόσημα: ρυθμιστικό πλαίσιο και αντιλήψεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Τα γενόσημα φαρμακευτικά προϊόντα έχουν προταθεί σαν λύση της συγκράτησης των αυξανόμενων φαρμακευτικών δαπανών, στις χώρες της Ε.Ε και φυσικά και στην Ελλάδα στα πλαίσια της εξοικονόμησης των κρατικών δαπανών για την ...
Μακροοικονομική ανάλυση των δαπανών υγείας σε επιλεγμένες χώρες της Υποσαχάριας Αφρικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η βελτίωση των συνθηκών υγείας του πληθυσμού θεωρείται, μεταξύ των υπευθύνων χάραξης πολιτικής, σημαντικό μέσο για την αύξηση του ανθρώπινου κεφαλαίου, την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης, τη μείωση της φτώχειας και των ...
Ευρήματα διαχείρισης κρίσεων από το υγειονομικό προσωπικό - Η περίπτωση του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η πανδημία COVID-19 αποτελεί αναμφίβολα μια από τις επαχθέστερες υγειονομικές κρίσεις, που κλήθηκε ποτέ να αντιμετωπίσει η ανθρωπότητα. Η υψηλή μεταδοτικότητα του νέου κορωνοϊού και οι αυξημένες μετακινήσεις των πληθυσμών ...