Search
Now showing items 1-10 of 324
Η προστιθέμενη αξία ενός mega cultural event σε έναν ώριμο τουριστικό προορισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11-24)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να μελετήσει το μάρκετινγκ των εκδηλώσεων, με έμφαση στις πολιτισμικές εκδηλώσεις και τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη του τουρισμού ενός προορισμού και την προστιθέμενη αξία που ...
Διερεύνηση της δυνατότητας λειτουργίας υδατοδρομίου στο Λαύριο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Βιώσιμος τουρισμός στην Σίφνο : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03)
Νέες τάσεις στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Η παρούσα εργασία προσεγγίζει τις νέες τάσεις στο τουρισμό και ιδιαίτερα στο κλάδο της φιλοξενίας μέσα από τη σκοπιά της ζήτησης και της προσφοράς με σκοπό την καθοδήγηση των επιχειρηματιών του κλάδου της φιλοξενίας για ...
Ποιότητα της προσφερόμενης μεταφορικής υπηρεσίας. Η ικανοποίηση των τουριστών από τις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών στον κλάδο του τουρισμού ανέρχεται σε πολλά δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο για την ελληνική οικονομία. Εκτός των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και οι επιχειρήσεις μεταφοράς ...
Εργασιομανία και ευεξία στον εργασιακό χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η εργασιομανία (workaholism) αναφέρεται στην υπερβολική και ανεξέλεγκτη αφοσίωση στην εργασία, με ένταση που συχνά επηρεάζει αρνητικά την υγεία, την προσωπική ζωή και τις διαπροσωπικές σχέσεις του ατόμου. Αυτή η συμπεριφορά ...
Προτάσεις για αποτελεσματικές στρατηγικές πολιτικές στον κλάδο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη στο νησί της Ρόδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Διερεύνηση της συμπεριφοράς της κινεζικής τουριστικής αγοράς, σε σχέση με την πανδημία COVID-19 και προτάσεις μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Αδιαμφισβήτητα, η πανδημία που προκλήθηκε από τον COVID-19, έχει μεταβάλει όχι μόνο τον παγκόσμιο πληθυσμό αλλά και τις συνήθειες, αντιλήψεις και επιθυμίες των ανθρώπων. Αυτό είχε σοβαρό αντίκτυπο και στην τουριστική ...
Αεροπορικές εταιρίες και ελληνικός τουρισμός εν μέσω Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Η Ελλάδα είναι μια χώρα που, η οικονομία της και κατ’ επέκταση το επίπεδο ζωής των πολιτών της, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το μέγεθος και την ποιότητα του εισερχόμενου τουρισμού. Αυτό, δυστυχώς, επιβεβαιώθηκε με τον ...