Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 253
Blockchain & cryptocurrencies: marketing strategies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
H τεχνολογία Blockchain έχει προχωρήσει ως λύση στην παγκόσμια κρίση εμπιστοσύνης. Πράγματι, οι μοναδικές δυνατότητες του Blockchain, ορισμένοι υποστηρίζουν, παρακάμπτουν την ανάγκη εμπιστοσύνης, γι 'αυτό και μερικές φορές ...
Εμπόδια στην επιχειρηματικότητα των νέων: μια εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η νεανική επιχειρηματικότητα έχει ενταχθεί στους περισσότερους κλάδους στον τομέα της οικονομίας, παρόλα αυτά η πλειοψηφία των νέων αντιμετωπίζουν εμπόδια και δυσκολίες που δεν τους δίνει το έναυσμα να πραγματοποιήσουν τα ...
Ο ρόλος των εκπαιδευτικών και των διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης την περίοδο του ψηφιακού μετασχηματισμού και της τηλεκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11)
Η πανδημία του νέου κορονοϊού COVID-19 έκανε την εμφάνισή της σε ανύποπτο χρόνο και επέδρασε στην κοινωνία με τέτοιο τρόπο που άλλαξε πολλά στην εκπαίδευση, στην καθημερινότητα και στις ζωές των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. ...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Στην εποχή της Industry 4.0 οι επιχειρήσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον με τις αναδυόμενες τεχνολογίες να διαταράσσουν συνεχώς όλες τις δομές του οικονομικού και του κοινωνικού ...
Ταξινόμηση αποθεμάτων με την μέθοδο ABC, εμπειρική περίπτωση του ΟΤΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τη μελέτη της χρησιμότητας της Εφοδιαστικής και συγκεκριμένα του συστήματος Activity Based Costing(ABC), στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος(ΟΤΕ). Κύριος στόχος της μελέτης ...
Εμπειρική διερεύνηση του GRI Reporting στις επιδόσεις των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί στις μέρες μας ζήτημα υψίστης σημασίας για τις επιχειρήσεις και την κοινωνία ευρύτερα. Πλέον εμφανίζεται επιτακτική η ανάγκη ανάληψης πρωτοβουλιών και δράσεων με περιβαλλοντικό και ...
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ...
Βιοσύνθετα υλικά: εφαρμογές και προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03)
Με την κλιματική αλλαγή ολοένα και εμφανέστερη, το αγοραστικό κοινό
ευαισθητοποιείται ως προς τις καταναλωτικές του επιλογές. Από την άλλη η βιομηχανία
αντιμετωπίζει την αλλαγή των καταναλωτικών προτύπων, τη σπανιότητα ...
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον ασφαλιστικό κλάδο - Μελέτη περίπτωσης Allianz Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη της έννοιας και του βαθμού ενσωμάτωσης του ψηφιακού μετασχηματισμού στον ασφαλιστικό κλάδο, τόσο διεθνώς αλλά κυρίως στην Ελλάδα. Για αυτό επιλέχθηκε η μελέτη περίπτωσης της Allianz ...