Search
Now showing items 1-2 of 2
Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών επιχειρήσεων: η περίπτωση των εξαγωγών στις γαλακτοβιομηχανίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007-09)
Σήμερα είναι γεγονός πλέον η ανάγκη για δραστηριοποίηση των επιχειρήσεων πέρα από τα εθνικά σύνορα, έτσι ώστε να διατηρήσουν το στρατηγικό τους πλεονέκτημα. Επιβάλλεται, λοιπόν, να γίνει μελέτη και ανάλυση των παραγόντων ...
Η διερεύνηση της επίδρασης ψυχικών επενδυτικών παραγόντων στην αποτίμηση της αξίας της επιχείρησης. Μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)
Η παρούσα μελέτη έχει σκοπό να διερευνήσει την σχέση και την αλληλεπίδραση των επενδυτικών αλλά και ψυχικών παραγόντων στην αποτίμηση της αξίας μιας επιχείρησης. Οι καθημερινές εφημερίδες και τα ειδικά περιοδικά δημοσιεύουν ...