Search
Now showing items 1-10 of 28
Ανάλυση ανταγωνισμού του κλάδου της Ελληνικής Ακτοπλοϊας: εντοπισμός παραγόντων και δυνάμεων ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων στην Ελληνική Ακτοπλοϊα, ανάλυση της σημασίας και του ρόλου τους στη λήψη των αποφάσεων για τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν στα πλαίσια της επιχειρηματικής τους δράσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η εργασία αναπτύσσει και εφαρμόζει με πραγματικά δεδομένα το υπόδειγμα του Porter στον ευαίσθητο χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας. Εξετάζει και αναλύει τους παράγοντες ανταγωνισμού σε συνδυασμό με τις επιρροές που δέχεται ο ...
Αξιολόγηση των ελληνικών εταιριών επενδύσεων χαρτοφυλακίου: εφαρμογή του υποδείγματος της προβλεπτικής ικανότητας των αποκλίσεων των τιμών των μετοχών των εισηγμένων εταιρειών επενδύσεων χαρτοφυλακίου (Ε.Ε.Χ.) από την καθαρή εσωτερική αξία (Κ.Ε.Α.) τους, ανάλυση των αποτελεσμάτων αυτών και της κατάστασης που επικρατεί στον κλάδο των ελληνικών Ε.Ε.Χ.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι Εταιρίες Επενδύσεων Χαρτοφυλακίου (ΕΕΧ) είναι διαδεδομένες στις Η.Π.Α. από τη δεκαετία του 1920. Αντίθετα στην Ελλάδα ο θεσμός των ΕΕΧ εμφανίστηκε με το ν. δ. 608/1970, ενώ τώρα διέπεται από το νόμο 1969/91. Η πρώτη ΕΕΧ ...
Μια ανάλυση της πορείας και προοπτικής του ευρωπαϊκού νομίσματος στο παγκόσμιο νομισματικό σύστημα και των επιπτώσεων της υιοθέτησης του στο τραπεζικό σύστημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναλύσει την πορεία της δημιουργία του νέου ευρωπαϊκού νομίσματος, του ευρώ, σαν αποτέλεσμα της οικονομικής και νομισματικής ένωσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ...
Πληροφοριακά συστήματα για τη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: η περίπτωση του ξενοδοχείου Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η εργασία παρουσιάζει τα Πληροφοριακά Συστήματα για τη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, μελετώντας τη περίπτωση του ξενοδοχείου Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται, μέσα από ανασκόπηση της ...
Η διαφήμιση στην αγορά των συσκευασμένων χυμών (1997-2000): παρουσιάση και αξιολόγηση της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριοτέρων επωνυμιών συσκεασμένων χυμών για το διάστημα 1997-2000
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριότερων επωνυμιών συσκευασμένων χυμών κατά τα έτη 1997-2000. Παράλληλα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται η ...
Κοινοτική και ελληνική νομοθεσία για τη διαφήμιση: η συμβολή της στην παροχή ποιοτικών διαφημιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στη σημερινή κοινωνία της κατανάλωσης η διαφήμιση αναλαμβάνει ολοένα και περισσότερο ενεργό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, οι ρίζες του οποίου χάνονται στα ...
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ...
Σύγκριση του προτύπου διαχείρισης του περιβάλλοντος ISO 14001 και του προτύπου υπεροχής EFQM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Το Μοντέλο Υπεροχής EFQM (The EFQM Excellence Model) υποδιαιρείται σε εννέα (9) κριτήρια, μερικά των οποίων αναφέρονται στην ικανοποίηση των πελατών, την ικανοποίηση των υπαλλήλων, τα αποτελέσματα της επιχείρησης, την ...
Μελέτη και ανάπτυξη μοντέλου κόστους ποιότητας PAF
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-01)
Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια διαρκώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των επιχειρήσεων γύρω από Διαχείριση της Ποιότητας. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σπεύδουν να εφαρμόσουν πιστοποιημένα συστήματα διασφάλισης ποιότητας, ...
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)
Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ...